Elektroninė komercija B2B, B2C, C2C, G2C


Skaidres+e-prekyba. E prekyba skaidres. Pateikti b2c, g2c ir c2c verslo modelių sampratos analizę. B2b, b2c, c2c, g2c samprata. G2c samprata. B2b apibudinimas. Verslo modelis c2c. G2c elektronines paslaugos. E komercija prezentacija. G2c modelis.

Marketingo referatas. Interneto svetainių analizė. Įvadas. Verslo modelių sampratų analizė. Verslas – vartotojui. Valstybinė institucija - vartotojui. Vartotojas – vartotojui. Internetinių svetainių analizė. Interneto svetainių analizė rinkoje. Interneto svetainių analizė rinkoje. Interneto aukcionų tinklapių analizė rinkoje. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslai

•Susipažinti su analizuojamųjų interneto svetainių ir interneto aukcionų struktūra, aptarti jų kontekstą;

•Išanalizuoti pagrindines charakteristikas, bei pateikti apibendrinančias išvadas.

Savarankiško darbo struktūra - 2 dalys (teorinė ir praktinė).

  • Marketingas Referatai
  • 2013 m.
  • 11 puslapių (1827 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 35 KB
  • Elektroninė komercija B2B, B2C, C2C, G2C
    10 - 1 balsai (-ų)
Elektroninė komercija B2B, B2C, C2C, G2C. (2013 m. Vasario 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektronine-komercija-b2b-b2c-c2c-g2c.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:11