Elektroninė komercija


Elektronine komercija referatas. Elektronine komercija referatai. Elektronine komercija diplominis. Elektroninės komercijos referatas. E komercija referatas. Elektronine komercija kursinis. Internetine parduotuves diplominis darbas. Elektroniniai uzklausai. Diplominis darbas elektronine komercija.

Vadybos referatas. Įvadas. Elektroninės komercijos samprata. Interneto svarba elektroninei komercijai. Elektroninės komercijos modeliai. Elektroninės komercijos modelių pavyzdžiai. Elektroninės komercijos nauda. Elektroninė komercija lietuvoje. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiandien pasaulis labai sparčiai žengia pirmyn daugumoje gyvenimo sričių. Versle – taip pat. Tobulėjant technologijoms, o ypač informacinėms, verslui atsiveria daug galimybių plėstis, užimti naujas rinkas ir klestėti. Į daugelį gyvenimo sričių įsiveržęs kompiuteris per daugiau kaip pusšimtį metų sukėlė tikrą revoliuciją didelių ir mažų įmonių veiklos tvarkyme ir žmogaus laisvalaikyje. Didelę dalį mechaninių skaičiavimų, rašymo ranka, duomenų tvarkymo ir saugojimo mes patikime kompiuteriui, kuris labai palengvina mūsų darbą ir buitį. Tačiau atsiradus internetui, jo sukelta revoliucija buvo dar didesnė už kompiuterio atsiradimą. Pradėjus bendrauti internetu, keistis informacija, siųstis dokumentus, pasaulis vaizdžiai tariant, sumažėjo : bet kuriuo metu ir bet kur būdamas, žmogus turi galimybę pasiimti visą reikiamą informaciją ar susisiekti su kitu žmogumi, esančiu kitame pasaulio gale.

Plačias interneto galimybes pritaikius versle, įmonės praplėtė savo veiklą nuo pardavimo realioje parduotuvėje ir tiesioginio bendravimo su klientais iki globalios prekybos internete, kur tavo prekė prieinama visam pasauliui, ir bendravimo su klientais visą parą septynias dienas per savaitę, atsakant į jų užklausas, išklausant jų nuomonę, kritiką, stebint poreikių kitimo tendencijas ir galiausiai – priimant užsakymus.

Elektroninė komercija vis labiau įsigali šiandieniniame versle. Kadangi šiandienos pasaulyje brangiausia vertybė yra laikas, elektroninė komercija – puikus būdas jo stygiui sumažinti. Daugelio reikalų tvarkymas internetu skubančiam žmogui labai patogus, todėl elektroninė komercija turi didelę perspektyvą.

šio darbo tikslas yra pateikti informaciją apie elektroninę komercielektroninė komercija – nebe naujovė. Ji jau perkopė pirmąjį vajaus laiptelį, bet dar nepasiekė brandos fazės. Jau atėjo laikas ją tinkamai įvertinti, pagrįsti, apibendrinti bei numatyti šios srities perspektyvas.

Elektroninę komerciją galima būtų apibrėžti kaip verslo formą, kada šalys bendrauja elektroniniu būdu, be fizinio ryšio. Daugelis žmonių elektroninę komerciją supranta kaip tradicinį pardavimą internete. Elektroninės komercijos sumanymas gali būti ne pardavinėjimas klientams internete, bet jau dalyvaujančių elektroninėje komercijoje aptarnavimas ir informacijos suteikimas. Elektroninė komercija - bendra sąvoka, aprėpianti verslo sandorius, valdomus elektroniniu būdu, naudojant telekomunikacijų tinklus.

  • Vadyba Referatai
  • 2011 m.
  • 16 puslapių (3365 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 27 KB
  • Elektroninė komercija
    10 - 1 balsai (-ų)
Elektroninė komercija. (2011 m. Balandžio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektronine-komercija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:29