Elektroninė prekyba ir rinkodara Lietuvoje


Kaip vyksta elektroninė prekyba?. Elektronine rinkodara. Elektronines prekybos rinkodara referatai. Elektroninės komercijos integracijos į tradicinį verslą. Elektronine rinkodara referatas. Elektronine rinkodara kursinis. Kursiniai darbai apie internetine prekyba. Referatas tiesiogine rinkodara. Kompiuteriu tinklu svarba rinkodarai. E. prekyba diplominis.

Informatikos kursinis darbas. Įvadas. Elektroninės komercijos, prekybos ir rinkodaros sąmpratos. Elektroninės komercijos privalumai ir trūkumai lyginant su tradiciniu verslu. Elektroninės komercijos integracijos į tradicinį verslą svarba. Kaip sukurti gerą internetinę parduotuvę. Elektroninės prekybos reklamos būdai. Elektroninių kosmetikos parduotuvių palyginimas. E – verslo plėtra bei šios dienos situacija lietuvoje. Išvados. Bibliografinių nuorodų sąrašas.


Internetas jau daugelį metų vis labiau paliečia kasdienį žmonių gyvenimą. Pats internetas buvo pristatytas dar 1972 metais. Jo pradininkai galbūt net neįsivaizdavo interneto svarbos bei įtakos, kurią mes jaučiame šiandien, kadangi internetas visų pirmą buvo kuriamas daugiau spręsti valstybinio lygio karinėms situacijoms nei palengvinti kasdienę žmonių buitį ar tuo labiau vystyti ir daryti įtaką ekonominiams santykiams. Pradžioje elektroninė komercija nebuvo siejama su elektronine prekyba, o tuo labiau su elektronine rinkodara. Kadangi elektroninė komercija reiškia apskritai bet kokius komercinius santykius, kurie vyksta interneto plotmėje, tai ši komercija buvo suprantama, kaip įvairių transakcijų keitimąsis interneto plotmėje. Jau įžengus į dešimtąjį dešimtmetį dauguma išsivysčiusių šalių suprato ir prognozavo naująjį ekonominį sektorių - elektroninę komerciją, į kurios sampratą jau įėjo taipogi ir tiesioginė prekyba bei jos sudėtinė dalis - rinkodara. Nors visi ir suprato sparčiai artėjančią naujovę, jai plėstis buvo pakankamai daug barjėrų, tokių kaip interneto plėtra, interneto vartotojų išprusimas, saugumo protokolų netobūlumas, kompiuterinės technikos tuometinis kainų lygis, programuotojų stoka. Maždaug 2000 - aisiais metais įvyko persilaužimas ir pradėjo steigtis vis daugiau interneto svetainių su komercijos moduliais. Šiandien novaturiškos įmonės jau geba naudoti elektroninę komerciją kaip priemonę bendravimui, komunikacijos kaštų sumažinimui, greitam prekių ar paslaugų pateikimui rinkai. Kadangi interneto technologijos leidžia išspręsti greičia ir patikimumo problemas, interneto galimybės pasitelkiamos visoms įmanomoms informacijos perdavimo ar prekių ir paslaugų prekybos operacijoms. Nemažai įmonių integruoja naujas technologijas, kurios valdo atsargas, prekių užsakymus, taip pat supaprastina rinkodaros elementus. Taigi šiuo metu internetas jau yra plačiai naudojamas elektroninės komercijos funkcijoms vykdyti: pardavinėti prekes ir paslaugas, tirti rinką ir vartotojų poreikius, pateikti informaciją apie savo produktus ir paslaugas, keistis verlso dokumentais, valdyti verslo aktyvus.

Elektroninė prekyba ir rinkodara Lietuvoje. (2012 m. Gegužės 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektronine-prekyba-ir-rinkodara-lietuvoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 14:35