Elektroninė prekyba Lietuvoje


Internetinė prekyba lietuvoje. Elektronine prekyba referatas. Elektronines prekybos samprata. E-prekyba lietuvoje. Elektronine prekyba skaidres. El prekyba lietuvoje. Elektronine prekyba referatai. Auganti internetine erdve itakoja. Knyga apie elektronine prekyba lietuvoje. Kuo skiriasi internetine prekyba nuo elektronines prekybos.

Informatikos referatas. Įvadas. Teorinė darbo dalis. Elektroninės prekybos samprata. Elektroninės prekybos būdai. Elektroninės prekybos galimybės. Priežastys, dėl kurių respondentai nesinaudoja elektronine prekyba. Dažniausiai internetu perkamos prekes. Elektroninės prekybos kliūtys Lietuvoje. Elektroninės prekybos privalumai. Mini projektinė darbo dalis. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Temos aktualumas. Sparčiai besivystančios interneto galimybės suteikia naujas perspektyvas. Informacinės technologijos vis labiau įtakoja ekonominių santykių kaitą. Tai stebima europos, pasaulio ir Lietuvos mastu. Atsiranda tokios sąvokos ir reiškiniai, kaip skaitmeninė ekonomika, elektroninė prekyba, darbas virtualiame darbo kolektyve, elektroninė bankininkystė. Auga elektroninėje erdvėje aktyviai dirbančių asmenų ir įmonių skaičius. Pradedama formuoti reikiama juridinė bazė. Visuotinai pripažįstama, kad elektroninio verslo plėtra šalies ekonomikai yra labai svarbi – elektroninis verslas padeda pasiekti platesnes rinkas ir platesnį vartotojų ratą. Todėl kiekvienos šalies ekonomikos augimas siejamas su tuo, kiek efektyviai verslas įvaldys elektroninę erdvę. Verslo perkėlimas į elektroninę erdvę priklauso nuo daugelio aplinkybių - verslininkų kompetencijos ir išradingumo, vartotojų pasitikėjimo naujomis technologijomis, valdžios institucijų sugebėjimo sukurti verslui netrukdančias teisines normas ir sąlygas, kurios reikalingos verslo plėtojimui informacijos prieinamumui, elektroninio verslo plėtrai.

Nors elektroninė prekyba nuolat tobulėja ir kinta, tačiau Lietuvoje apsipirkimas internetu vis dar nėra labai populiarus. Elektroninių parduotuvių yra labai daug, prekių pasirinkimas taip pat didelis. Internetu galima įsigyti ne tik prekių, bet ir nusipirkti įvairių paslaugų. Nors pirkti internetu yra labai patogu, nemažai žmonių dar baiminasi tai daryti.

Tyrimo problema. Atlikdami tyrimą siekėme išaiškinti, ką respondentai žino apie elektroninę prekybą, ar naudojasi elektroninės prekybos teikiamomis galimybėmis, kas skatintų aktyviau tai daryti, kokius elektroninės prekybos privalumus ir trūkumus jie įžvelgia. Tyrime dalyvavo 96 asmenys, iš kurių 63,54 proc. Vyrų ir 36,46 proc. Moterų. Apklaustųjų amžius nuo 20 iki 50 metų. Pagrindiniu tyrimo trūkumu galimatyrimo tikslas – atlikus anketinę apklausą, sužinoti respondentų nuomdarbo struktūra – namų darbą sudaro dvi pagrindinės dalys: teorinė ir praktinė. Teorinėje dalyje nagrinėjama elektroninės prekybos samprata, būdai ir galimybės. Praktinėje dalyje apibendrinami anketinės apklausos rezultatai, taip pat pateikiami pasiūlymai problemoms spręsti.

Namų darbe remtasi šių autorių: sodžiūtės l. , sūdžiaus v. (2006, 2003), jucevičiaus r. (1998), civilkos m. (2002), paliulio n. , pabedinskaitės a. (2007), kaklausko a. , zavadsko e. K (2002), balabanovo i. T.

  • Informatika Referatai
  • 2010 m.
  • 21 puslapis (4092 žodžiai)
  • Universitetas
  • Informatikos referatai
  • Microsoft Word 89 KB
  • Elektroninė prekyba Lietuvoje
    10 - 1 balsai (-ų)
Elektroninė prekyba Lietuvoje. (2010 m. Birželio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektronine-prekyba-lietuvoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 10:59