Elektroninė prekyba vaikiškomis prekėmis


Vadybos bakalauro darbas. Įvadas. Elektroninio verslo ir jo projektavimo teoriniai aspektai. Verslo plano. Elektroninis verslas. Elektroninio verslo samprata ir sandara. Elektroninio verslo modeliai. Elektroninė komercija. E- komercijos samprata ir formos. Elektroninė parduotuvė. E-komercijos privalumai ir trūkumai. E- verslo projektavimas. Vaikiškų prekių elektroninės parduotuvės verslo projektavimas. Santrauka. Verslo aprašymas. Marketingo planas. Rinkos analizė. Elektroninio verslo situacijos Lietuvoje analizė. Marketingo rinkinys. Gamybos planas. Pardavimų procesas. Vieta. Atsargos. Transportas. Tiekėjai. Organizacinis planas. Įmonės juridinė forma. Organizacinė struktūra. Finansinis planas. Lėšų poreikis ir finansavimo šaltiniai. Pardavimų prognozės. Pelno nuostolio ataskaita. Balansas. Pinigų srautų ataskaita. Lūžio taško analizė. Prognozuojami ekonominiai rodikliai. Rizikos įvertinimas. Darbų grafikas. Literatūros šaltiniai.


Sparti informacinių technologijų raida lėmė greitą jų įsiskverbimą į visas veiklos sritis ir elektroninio verslo vystymąsi.

Pirkimas internetu Lietuvoje tampa vis populiaresne prekybos forma. Dauguma pirkėjų pradeda internete ieškotis prekių, jų aprašymų ir kokybės charakteristikų dar prieš nusiperkant pačią prekę. Siekiant suteikti klientams daugiau patogumo vis daugiau įmonių ir jau veikiančių parduotuvių įsteigia savo internetines parduotuves, kuriose žmogus gali pirkti jam patogiu metu, netgi naktį, kuomet įprastos parduotuvės jau nebedirba. Internetinės parduotuvės leidžia sutaupyti laiko, kurį asmuo praleidžia ieškodamas konkrečios prekės ir važinėdamas po parduotuves.

Viena iš internetinės prekybos sričių – prekyba vaikiškomis prekėmis. Dažniausiai vaikų susilaukę tėvai neturi pakankamai laiko važiuoti į parduotuvę pirkti reikalingų produktų, todėl internetinė parduotuvė jiems tampa puikia vieta apsipirkti.

Pastaruoju metu verslo pasaulyje vyksta daugiau nei prieš dešimtmetį prasidėjęs perversmas, kurio metu verslas intensyviai skverbiasi į virtualią interneto erdvę. Vis labiau vystantis informacinėms technologijoms, jos tampa patikimesnės, saugesnės ir labiau prieinamos vartotojams. Kaip rodo Lietuvos statistikos departamento duomenys, 2010 metais Lietuvoje internetu naudojosi daugiau nei pusė visų šalies namų ūkių. Kadangi šis rodiklis ir toliau nuolat auga, verslo organizavimas elektroninėje erdvėje tampa patrauklesnis ir atveria vis daugiau galimybių tiek verslininkams, tiek pirkėjams, kurie neišėję iš namų gali surasti ir nusipirkti norimą prekę ar paslaugą.

E. prekyba padeda įmonėms didinti pardavimų apimtis, mažinant parduodamų prekių kainą dėl sumažėjusių sąnaudų. Geresnes pardavimo sąlygas nulemia ir tai, jog sumažėja išlaidos reklamai, o informacija apie prekes gali efektyviau pasiekti tikslinę vartotojų grupę. Populiarėjantys socialiniai tinklai tampa patraukliu įrankiu šiems tikslams pasiekti.

Galima teigti, kad tiek gerai pasirinktas produktas, tiek būdas jį realizuoti yra labai svarbūs verslo elementai. Tačiau vien tik jų sėkmingai įmonės veiklai nepakanka, nes projektuojant naują e. verslą taip pat labai svarbu ištirti tikslinę rinką, teisingai įvertinti veiklai reikalingų investicijų dydį ir jų panaudojimo efektyvumą. Taigi, pagrindine šio darbo problema galima laikyti tai, jog steigiant naujas e. verslo įmones ne visuomet yra įvertinami visi svarbūs veiksniai, todėl įmonės susiduria su įvairiomis kliūtimis, kurios trukdo sėkmingai įsitvirtinti rinkoje.

Darbo tikslas – išanalizavus teorinius ir praktinius elektroninio verslo ir jo projektavimo aspektus parengti naujai kuriamos elektroninės parduotuvės, prekiaujančios vaikiškomis prekėmis, verslo planą.

apibūdinti verslą, verslo planą ir jo sudedamąsias dalis;

teoriškai išnagrinėti elektroninį verslą, jo sandarą ir modelius bei elektroninio verslo projektavimą;

apžvelgti elektroninės komercijos sandarą, modelius, privalumus ir trūkumus;

parengti elektroninės parduotuvės, prekiaujančios vaikiškomis prekėmis, verslo planą.

Darbo struktūra. Darbą sudaro dvi pagrindinės dalys. Pirmojoje diplominio darbo dalyje analizuojami teoriniai elektroninio verslo ir jo projektavimo aspektai: elektroninio verslo samprata, modeliai, kliūtys, privalumai ir trūkumai, e-verslo projektai. Antroji dalis yra skirta naujai kuriamos e-verslo įmonės verslo planui, kurį sudaro tokios dalys kaip santrauka, verslo aprašymas, marketingo planas, gamybos planas, organizacinis planas, rizikos įvertinimas, finansinis planas ir darbų grafikas bei elektroninės parduotuvės projektas.

Literatūros apžvalga. Elektroninio verslo ir jo projektavimo teoriniai ir praktiniai aspektai baigiamajame darbe analizuojami remiantis Lietuvos ir užsienio autorių, tokių kaip V. Davidavičienės, N. Paliulio, A. Pabedinskaitės, L. Šaulinsko, L. Sodžiūtės, V. Sūdžiaus, A. Markevičienės, M. P. Papazoglou, J. Rowley ir kitų, darbais.

Praktinė baigiamojo darbo reikšmė. Baigiamajame bakalauro darbe nagrinėjama informacija apie e-verslą ir e-komerciją gali būti naudinga visiems asmenims, kurie planuoja įsteigti elektroninio verslo įmonę, o darbo projektinėje dalyje parengtas naujos įmonės verslo planas, gali būti įgyvendintas įsteigiant šią įmonę.

  • Vadyba Bakalauro darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 67 puslapiai (14946 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos bakalauro darbai
  • Microsoft Word 1107 KB
  • Elektroninė prekyba vaikiškomis prekėmis
    10 - 3 balsai (-ų)
Elektroninė prekyba vaikiškomis prekėmis. (2015 m. Gruodžio 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektronine-prekyba-vaikiskomis-prekemis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 14:07