Elektroninės komercijos kokybės kriterijų identifikavimas ir analizė


Verslo skaidrės. Elektroninės komercijos kokybės kriterijų. identifikavimas ir analizė. Elektroninė rinka. E. komercija. Kokybės apibrėžimai elektroninės. komercijos kontekste. Kokybės apibrėžimas. Literatūroje pateikti elektroninės komercijos. kokybės kriterijai. Vienas žymiausių mokslininkų, Tom Gilb pasiūlė kokybę traktuoti kitaip. Produkto kokybė matuojama „Kokybės šablono“ atžvilgiu. 2000m. daugiau dėmesio skyrė. Literatūroje pateiktų elektroninės komercijos. kokybės kriterijų rangavimas. E. komercijos kokybei vertinti taikomų kriterijų rangavimas. E. komercijos kokybės kriterijų grupavimas. Identifikuoti elektroninės komercijos kokybės kriterijai. Elektroninės prekybos interneto svetainių kokybės vertinimo modelis. E-parduotuvių sertifikavimo ženklai. Lietuvos patikimumo ženklas. Lietuvos vartotojų e. prekybos. interneto svetainių kokybės suvokimo veiksniai. Respondentas, iš jų 43 vyrai ir 38 moterys. Respondentams neatrodė itin svarbūs. Išvados.


Elektroninė rinka Elektroninė komercija Kokybės apibrėžimai elektroninės komercijos kontekste Literatūroje pateikti elektroninės komercijos kokybės kriterijai Literatūroje pateiktų elektroninės komercijos kokybės kriterijų rangavimas Elektroninės prekybos interneto svetainių kokybės vertinimo modelis E-parduotuvių sertifikavimo ženklai Apklausa Išvados.

Literatūroje randama įvairių kokybės apibrėžimų, dauguma jų gali būti pritaikoma ir e. komercijai. Pažymėtina, kad e.komercija apima ne tik programinę įrangą, bet ir visus procesus, būdingus klasikiniam verslui.

Gilbo modelis grindžiamas kokybės atributais: technologiškumu tinkamumu patogumu pritaikymu išteklių atributais: laiku pinigais personalu įranga.

Jei e.parduotuvei suteiktas ženklas, tai parodo, kad: įmonė yra patikima; pardavimo sąlygos yra aiškios ir pateiktos interneto svetainėje; pardavėjas laikosi asmens duomenų apsaugos reikalavimų; prekės bus pristatytos būtent taip, kaip yra nurodyta pardavimo sąlygose; numatyta ginčų sprendimo procedūra, jeigu įvyktų klaidų transakcijos metu.

Siekiant išsiaiškinti Lietuvos vartotojų naršymo internete įpročius ir e. prekybos interneto svetainių kokybės vertinimo bei suvokimo veiksnius, buvo atlikta vartotojų apklausa. Apklausoje dalyvavo 81 respondentas, iš jų 43 vyrai ir 38 moterys. Respondentų amžiaus vidurkis -26,8 metų. Savo kompiuterinį raštingumą apklausos dalyviai vidutiniškai įvertino 6 balais iš 7 galimų.

Svetainės daugiakalbystė; Kelių valiutų pasirinkimas; Dizainas; Sukuriamas įvaizdis; Svetainės inovatyvumas.

  • Verslas Skaidrės
  • 2015 m.
  • 28 puslapiai (722 žodžiai)
  • Verslo skaidrės
  • MS PowerPoint 1468 KB
  • Elektroninės komercijos kokybės kriterijų identifikavimas ir analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Elektroninės komercijos kokybės kriterijų identifikavimas ir analizė. (2015 m. Kovo 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektronines-komercijos-kokybes-kriteriju-identifikavimas-ir-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 14:26