Elektroninės ,,Matematika!“ mokymosi priemonės analizė remiantis didaktinių principų ir didaktinės (pedagoginės) sistemos pagrindu


Pedagogikos skaidrės. Elektroninės ,,Matematika!“ mokymosi priemonės analizė remiantis didaktinių principų ir didaktinės (pedagoginės) sistemos pagrindu. Elektroninės mokymosi priemonės paskirtis bei suteikiami gebėjimai. Didaktikos principų realizavimas elektroninėje ugdymo priemonėje. Pedagoginės (didaktinės) sistemos elementų realizavimas elektroninėje mokymo priemonėje. Elektroninės mokymo priemonės rekomendacijos. Elektroninės mokymo priemonės privalumai. Elektroninės mokymosi priemonės trūkumai. Elektroninės mokymosi priemonės tobulinimo galimybės. Išvados. Literatūra.


Tikslas – išanalizuoti elektroninę mokymosi priemonę remiantis didaktinių principų ir didaktinės (pedagoginės) sistemos pagrindu. Uždaviniai: Aprašyti elektroninių mokymosi priemonės paskirtį, suteikiamus gebėjimus. Išskirti, kokie didaktiniai principai ir didaktinės sistemos elementai yra realizuojami elektroninėje programoje. Aptarti elektroninės mokymo priemonės rekomendacijas, privalumus ir trūkumus bei tobulinimo galimybes. Objektas: internetinė mokymosi programa (svetainė mathking.eu/Home.aspx). Metodai: Mokslinės literatūros ir dokumentų analizė. Elektroninės mokymo ir mokymosi priemonės analizė.

Elektroninės mokymosi priemonės paskirtis bei suteikiami gebėjimai (1).

Programa „Matematika!“ yra skirta tiems mokiniams, kurie nori gilinti ir lavinti matematikos žinias. Mokiniai gali spręsti įvairias šeštos – devintos klasių kurso matematikos užduotis. Pritaikyta mokiniams, turintiems specialių poreikių. Užduotys yra suskirstytos pagal klases (klasių lygius). Interaktyvi ir žaisminga programa sudomina ir motyvuoja geriau mokytis matematikos.

Elektroninės mokymosi priemonės paskirtis bei suteikiami gebėjimai (2).

Didaktikos principų realizavimas elektroninėje ugdymo priemonėje (1).

Moksliškumo principas. Mokymo programa yra realizuojama pagal šį principą, nes yra pateiktos aiškios, konkrečios užduotys, kurios atitinka matematikos ugdymo programas. Teorija yra pateikta iš patikimų ir teisingų šaltinių. Teorijos ir praktikos ryšio principas. Šis principas yra realizuojamas, nes šios programos teorija yra siejama su gyvenimiškomis situacijomis, pavyzdžiui skaičiuojant pinigus ir pan. Frontalaus, grupinio ir individualaus mokymo derinimo principas. Šios programos užduotys gali būti palengvintos, sunkios arba pritaikytos adaptuotai programai. Todėl mokytojams yra galimybė ne tik pateikti medžiagą visai klasei, bet ir kiekvienam mokiniui individualiai, pagal jo mokymosi galimybes.

  • Pedagogika Skaidrės
  • 2015 m.
  • 16 puslapių (920 žodžių)
  • Pedagogikos skaidrės
  • MS PowerPoint 711 KB
  • Elektroninės ,,Matematika!“ mokymosi priemonės analizė remiantis didaktinių principų ir didaktinės (pedagoginės) sistemos pagrindu
    10 - 7 balsai (-ų)
Elektroninės ,,Matematika!“ mokymosi priemonės analizė remiantis didaktinių principų ir didaktinės (pedagoginės) sistemos pagrindu. (2015 m. Gegužės 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektronines-matematika-mokymosi-priemones-analize-remiantis-didaktiniu-principu-ir-didaktines-pedagogines-sistemos-pagrindu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 14:03