Elektroninės parduotuvės analizė (2)


Verslo kursinis darbas.

Trumpai apie Kaspersky24 elektroninę parduotuvę. Misija , tikslai , vertybės , tikslas. El. Verslo modelio aprašymas. Eletroninio verslo analizė pagal 7c. Rinkos segmentavimas Segmentavimas. Į kurią rinkos vartotojų dalį orientuojamasi. Pagal vartojimo atvejį. Profilio segmentacija – demografinis kriterijus. Profilio segmentacija – socioekonominis kriterijus. Profilio segmentacija – geografinis kriterijus. Psichografinė segmentacija – asmenybės kriterijus. Elgesio segmentacija – poreikių kriterijus. Elgesio segmentacija – dažnumo kriterijus. Elgesio segmentacija – naudojamumo kriterijus. Elgesio segmentacija – pirkimo įpročio kriterijus. Elgesio segmentacija – požiūrio į prekę kriterijus. Konkurencinės aplinkos analizė.


Elektroninė parduotuvė, kurioje prekiaujama antivirusinėmis kompiuterinėmis programomis.

Vizija – tapti didžiausia IT saugumo paslaugas teikiančia kompanija.

Verslas – verslui (C2B) , t.y. kompanija internetu pardavinėja ir antivirusines programas verslui. Verslas turi galimybę internetu pirkti ir apmokėti bei gauti sąskaitą faktūrą elektroniniu būdu. Verslui tai patogus būdas įsigyti prekę, gauti papildomą informacija apie tiekėją ir jo produktus.

Pagal veiklos prigimtį/pajamų šaltinį el. parduotuvė priskiriama prie prekiautojų modelio, kadangi šis el. verslas vykdo veiklą parduodamas prekes-paslaugas elektroniniu būdu.

Kadangi parduodama prekė/paslaugą nėra fiziskai apčiuopiama, ji yra virtuali, informacinių technologijų produktas, t.y. programinė įranga, todėl prekyba gali ne tik būti vykdoma, bet ir realizuojama elektroniniu būdu. O tai savo ruožtu sumažina išlaidas, kurias įmonė skirtų turėdama stacionarę parduotuvę, taip pat sumažina išlaidas logistikai, kuria pasinaudojus reiktų pristatyti prekę.

Galimybė gauti visą informaciją apie prekę, palyginti su konkurentais iš bet kurios jam patogios vietos naudojantis informacinėmis technologijomis;

Galimybė apmokėti už prekę elektroniniu būdu bet kuriuo laiku ar iš bet kurios jam patogios vietos naudojantis informacinėmis technologijomis;

Taip pat pati prekė/paslauga gali būti realizuojama, .t.y. antivirusinė programa yra įdiegiama vartojojui virtualioje erdvėje pasinaudojant informacinėmis technologijomis, o tai reiškia, kad nereikia prekės/paslaugos fiziškai pristatyti.

Produktai – trims segmenams (namų vartotojams, smulkiam verslui, verslo klientas) skirtų produktų įvadiniai aprašymai, prie kurių yra aktyvuotos tiesioginės nuorodos į puslapį, kuriame tiesiogiai galima nusipirkti produktą.

Parduotuvė – suskirstyta į tuos pačius tris segmentus (namų vartotojams, smulkiam verslui, verslo klientams). Pasirinkus segmentą, yra katalogas produktų su trumpu aprašymu, galimybe iš karto paspausti pirkimo mygtuką ir pasirinkti kiekį bei pobūdį perkamo produkto. Taip pat nuoroda su “plačiau apie šį produktą”, kurią paspaudus įeidama į produkto puslapį su plačia informacija bei galimybe pirkti produktą, palyginti produkto galimybes ar išbandyti nemokamai bandomąją versiją. Taip pat aktyvuotos nuorodos į socialinius tinklus Facebook tweeter.

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1468 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 25 KB
  • Elektroninės parduotuvės analizė (2)
    10 - 9 balsai (-ų)
Elektroninės parduotuvės analizė (2). (2016 m. Balandžio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektronines-parduotuves-analize-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:52