Elektroninės parduotuvės analizė


Vadybos analizė.

Elektroninė parduotuvės analizė. Tinklapio pasiekiamumas. Užsakymo priėmimo būdas. Atsiskaitymo už prekes būdas. Prekių pristatymas. Grąžinamų prekių priėmimo būdas. Pretenzijų iš klientų priėmimo būdai. Klientų aptarnavimo būdas. įmonės strategija.


Elektroninė parduotuvė rubelis.lt yra individuali įmonė prekiaujanti drabužiais kūdikiams ir vaikams. Prekės užsakomos iš Italijos ir Danijos tiekėjų, tad visi vaikiški drabužiai yra iš geros kokybės audinio ir parduodami už aukštesnę nei vidutinę kainą. Prekių asortimentas gana platus, skirtas įvairioms vaikų amžiaus grupėms. Elektroninėje parduotuvėje prekiaujama laisvalaikio, sportiniais, sezoniniais ir miegui skirtais vaikiškais drabužiais, taip pat komplektais naujagimiams. Visi drabužių modeliai šiuolaikiški, patogūs bei praktiški.

Įmonė savo tinklapio galimybės stengiasi atskleisti įvairiais būdais. Tam, kad neprarastų dalies klientų dėl sudėtingo ir neįsimenamo tinklapio pavadinimo, buvo pasirinktas trumpas ir lengvai įsimenamas pavadinimas – „rubelis“ Taip pat buvo stengiamasi tinklapio pavadinime turėti tiesioginių sąsajų su įmonės siūlomomis paslaugomis.

Norint pritraukti ir išlaikyti esamus vartotojus įmonė sukūrė vartotojui patogią tinklalapio struktūrą. Siekiant patogumo svarbu, kad tinklapio struktūra būtų gerai organizuota. Stengiantis pritraukti klientą ir suteikti jam aiškumo elektroninė parduotuvė rubelis.lt pradiniame tinklalapio puslapyje pateikė atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus (DUK) ir paskelbė juos gerai matomoje vietoje. Taip pat buvo įsitikinta, kad tinklalapio informacija yra lengvai prieinama, o siekiant didesnių tinklapio laidumo galimybių, vengiama didelių iliustracijų ir kitų elementų, kurie galėtų mažinti laidumą.

  • Vadyba Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 7 puslapiai (1120 žodžių)
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 27 KB
  • Elektroninės parduotuvės analizė
    10 - 7 balsai (-ų)
Elektroninės parduotuvės analizė. (2016 m. Kovo 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektronines-parduotuves-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 22:23