Elektroninės parduotuvės „E-drabužiai” rinkodaros planas


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Elektroninės parduotuvės “AAA” apžvalga. Elektroninės parduotuvės “AAA” rinkodaros aplinkos analizė. Elektroninės parduotuvės “AAA” makroaplinkos analizė. Politinės - teisinės aplinkos charakteristika. Ekonominės aplinkos identifikavimas. Socialinio - kultūrinio klimato analizė. Mokslinės - technologinės aplinkos apibūdinimas. Gamtinės aplinkos analizė. Elektroninės parduotuvės “AAA” mikroaplinkos analizė. Prekių vartotojų charakteristika. Konkurencinės aplinkos įvertinimas. Tiekėjų identifikavimas. Tarpininkų analizė. Elektroninės parduotuvės “AAA” rinkos segmentavimas, aprėpimo strategijos parinkimas ir pozicionavimas. Elektroninės parduotuvės “AAA” rinkos segmentavimo kriterijų ir tikslinės rinkos parinkimas. Elektroninės parduotuvės “AAA” rinkos aprėpimo strategijos pasirinkimas. Elektroninės parduotuvės “AAA” pozicionavimo analizė. Elektroninės parduotuvės “AAA” rinkodaros tikslų nustatymas. Elektroninės parduotuvės “AAA” rinkodaros komplekso elementų apibūdinimas. Elektroninės parduotuvės “AAA” prekių asortimento charakteristika. Elektroninės parduotuvės “AAA” numatomos kainos. Elektroninės parduotuvės “AAA” paskirstymo politikos analizė. Elektroninės parduotuvės “AAA” rėmimo veiksmų planas. Elektroninės parduotuvės “AAA” rinkodaros biudžeto sudarymas. Elektroninės parduotuvės “AAA” reklamos biudžetas. Elektroninės parduotuvės “AAA” kitų rėmimo elementų biudžetas. Elektroninės parduotuvės “AAA” techninių priemonių įsigijimo biudžetas. Elektroninės parduotuvės “AAA” SSGG analizė.


Darbo tikslas – Parengti internetinės parduotuvės “Stilingas Jaunimas” rinkodaros planą.

.

Darbo uždaviniai:

1. Aprašyti internetinės parduotuvės veiklą.

2. Apibūdinti organizacijos išorės ir vidaus aplinkos sudedamąsias dalis;

3.Atlikti SSGG analizę.

4. Suformuluoti galimas strategijos alternatyvas irpasirinkti iš jų priimtiniausią;

5.Nustatyti pagrindinius el. Parduotuvės rinkodaros tikslus.

6.Sudaryti prekių asortimento schemą.

7. Pateikti pozicionavim chemą bei žemėlapį.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 16 puslapių (1500 žodžių)
  • Universitetas
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 114 KB
  • Elektroninės parduotuvės „E-drabužiai” rinkodaros planas
    10 - 4 balsai (-ų)
Elektroninės parduotuvės „E-drabužiai” rinkodaros planas. (2014 m. Lapkričio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektronines-parduotuves-e-drabuziai-rinkodaros-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 04:11