Elektroninės parduotuvės marketingo veiklos analizė


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Elektroninės parduotuvės marketingo reikšmė ir jo aplinka. Bendra Elektroninės parduotuvės charakteristika. Marketingo vaidmuo įmonės veikloje. Elektroninės parduotuvės mikroaplinkos analizė. Elektroninės parduotuvės makroaplinkos analizė. Elektroninės parduotuvės rinka. Rinkos ir jų segmentavimas. Vartotojo elgsena. Elektroninės parduotuvės marketigo komplekso elementų analizė. Elektroninės parduotuvės prekės formavimas. Elektroninės parduotuvės kainodaros analizė ir formavimas. Elektroninės parduotuvės paskirstymo formavimas. Elektroninės parduotuvės pardavimų rėmimas, reklama. Išvados. Literatūra.


Identifikavus elektroninės parduotuvės mikroaplnikos ir makroaplinkos ypatumus. Nustačiau, kad organizacijos veiklos sėkmė priklauso nuo mikro ir makro aplinkos. Mikroaplinka – tai vidinė aplinka: technologijos, struktūra, bendradarbiai, tiekėja, partneriai. Nuo jų sugebėjimo dirbti kartu siekiant tikslo priklauso organizacijos sėkmė. Taip pat įmonės „x“ veiklos efektyvumas priklauso ir nuo makroaplinkos – socialinės, ekonominės, politinės ir kitos aplinkos.

2. „Assorti.lt“ parduotuvė, siekdama sėkmės, išplėtė tikslinę rinką ir ją segmentavo pagal vartotojų pajamas, taip įmonė pritraukia į savo parduotuvę įvairius vartotojus.

3. Organizacijos verslo sėkmę lemia vartotojų elgseną įtakojančių veiksnių žinojimas ir rinkodaros sprendimų taikymas, siekiant patenkinti vartotojų poreikius.

4. Išplėtus asortimentą, įmonės pajamos pradėjo augti. Dėl prekių išskirtinumo ir kokybės pardavimai pradėjo sparčiai augti, nes UAB „x“ asortimento privalumas yra toks, jog įmonė parduoda tokias prekes, kurių neturi nei didmenininkai, nei kiti prekybos tinklai.

Elektroninės parduotuvės marketingo veiklos analizė. (2013 m. Spalio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektronines-parduotuves-marketingo-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 09:59