Elektroninės parduotuvės rinkodaros analizė


Marketingo analizė. Šmaikščių prekių elektroninės parduotuvės rinkodaros analizė. E-parduotuvės aprašymas. SSGG analizė. Segmentavimas. P analizė. Mikraplinkos analizė. Makroaplinkos analizė.


Pasirinkau įkurti šmaikščių prekių elektroninę parduotuvę. Šis pasirinkimas man atrodo tikslingas, nes tokio tipo elektroninių parduotuvių Lietuvos rinkoje dar nėra apstu, o tokių prekių paklausa vis didėja.

Šio tipo E-parduotuvė bus orientuota į Lietuvos rinką, numatomi pirkėjai yra jauni bei vidutinio amžiaus asmenys, kurie apsipirkinėja internetiniu būdu.Taigi šie asmenys šioje naujai įkurtoje parduotuvėje galės įsigyti unikalias, išskirtines prekes, bei dovanas, tokias kaip vardiniai marškinėliai, kepuraitės, ruletės bei kitokio tipo išskirtinės dovanos.

Vienas iš šios parduotuvės pagrindinių tikslų yra išsiskirti šmaikščių dovanų pasirinkimu bei padaryti savo pirkėjus bei jų draugus bent kiek laimingesnius.

PROBLEMA: Naujai įsikūrusi įmonė dar neturinti lojalių klientų.

TIKSLAS:Išsiaiškinti ar dar viena tokio tipo E-parduotuvė Lietuvos rinkai reikalinga ir kaip tokio tipo E-parduotuvei išsiskirti iš savo konkurentų.

  • Marketingas Analizės
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (1488 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 102 KB
  • Elektroninės parduotuvės rinkodaros analizė
    10 - 8 balsai (-ų)
Elektroninės parduotuvės rinkodaros analizė. (2014 m. Gruodžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektronines-parduotuves-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:31