Elektroninės parduotuvės rinkodaros planas


Marketingo planas. Įvadas. Elektroninės parduotuvės "Stilingas jaunimas" apžvalga. Elektroninės parduotuvės rinkodaros aplinkos analizė. Elektroninės parduotuvės makroaplinkos analizė. Politinės - teisinės aplinkos charakteristika. Ekonominės aplinkos identifikavimas. Socialinio - kultūrinio klimato analizė. Mokslinės - technologinės aplinkos apibūdinimas. Gamtinės aplinkos analizė. Elektroninės parduotuvės mikroaplinkos analizė. Prekių vartotojų charakteristika. Konkurencinės aplinkos įvertinimas. Tiekėjų identifikavimas. Tarpininkų analizė. Elektroninės parduotuvės rinkos segmentavimas, aprėpimo strategijos parinkimas ir pozicionavimas. Elektroninės parduotuvės rinkos segmentavimo kriterijų ir tikslinės rinkos parinkimas. Elektroninės parduotuvės rinkos aprėpimo strategijos pasirinkimas. Elektroninės parduotuvės pozicionavimo analizė. Elektroninės parduotuvės rinkodaros tikslų nustatymas. Elektroninės parduotuvės rinkodaros komplekso elementų apibūdinimas. Elektroninės parduotuvės prekių asortimento charakteristika. Elektroninės parduotuvės numatomos kainos. Elektroninės parduotuvės paskirstymo politikos analizė. Elektroninės parduotuvės rėmimo veiksmų planas. Elektroninės parduotuvės rinkodaros biudžeto sudarymas. Elektroninės parduotuvės reklamos biudžetas. Elektroninės parduotuvės kitų rėmimo elementų biudžetas. Elektroninės parduotuvės techninių priemonių įsigijimo biudžetas. Elektroninės parduotuvės SSGG analizė.


Darbo tikslas – Parengti internetinės parduotuvės “Stilingas Jaunimas” rinkodaros planą.

Apibrėžkite savo vartotojus. Kas jie tokie? Kodėl tik jie lankosi jūsų tipo parduotuvėse?

3. Elektroninės parduotuvės “AAA” rinkos segmentavimas, aprėpimo strategijos parinkimas ir pozicionavimas

3.1. Elektroninės parduotuvės “AAA” rinkos segmentavimo kriterijų ir tikslinės rinkos parinkimas

Nurodykite kokie segmentavimo kriterijai svarbūs jūsų el. Parduotuvei irk as jūsų tikslinė rinka?

Rėmimo priemonių planas: Asmeninis pardavimo gerinimo, Reklamos, Ryšių su visuomene ir Pardavimo skatinimo priemonės.

  • Marketingas Planai
  • 2014 m.
  • 14 puslapių (1506 žodžiai)
  • Marketingo planai
  • Microsoft Word 113 KB
  • Elektroninės parduotuvės rinkodaros planas
    10 - 3 balsai (-ų)
Elektroninės parduotuvės rinkodaros planas. (2014 m. Gegužės 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektronines-parduotuves-rinkodaros-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:50