Elektroninės prekybos plėtra Europoje


Ekonomikos skaidrės.

Elektroninės prekybos plėtra Lietuvoje. Vartojimo tendencijos. Socialiniai tinklai tampa. Interneto vartotojų skaičiaus augimas. Internetas šiuo metu neatsiejamas nuo kasdienio gyvenimo. Pasaulio mastu. Kiekvienais metais pajamos augo vidutiniškai 16% ir prognozuojama. Perkamiausias prekės. Tačiau internetu parduodamos ne tik prekės, bet ir paslaugos. Lietuvos vartotojai yra linkę produktą ar paslaugą gauti greitai. Internetiniai pardavimai Lietuvoje. Pigu. lt. Uab „Pigu“ įkurta. Internetas tapo puikia erdve pardavinėti viską. Išvados.


Socialiniai tinklai tampa pardavimų įrankiais Visame pasaulyje išaugusi internetinė prekyba Globalizacijos efektas visus vartotojus padarė panašesnius nepriklausomai nuo jų buvimo vietos. Interneto vartotojų skaičiaus augimas.

Kiekvienais metais pajamos augo vidutiniškai 16% ir prognozuojama, kad šiais metais augs 15,6%.

Lietuvos vartotojai yra linkę produktą ar paslaugą gauti greitai. Tai ir yra viena iš priežasčių, kodėl tarp lyderių matome lietuviškus pavadinimus. Taip pat galime matyti, kad didieji pasaulio žaidėjai nebando užimti Lietuvos rinkos ir nededa į tai jokių marketinginių ir logistinių pastangų, nes mūsų rinka yra ganėtinai maža.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (258 žodžiai)
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 108 KB
  • Elektroninės prekybos plėtra Europoje
    10 - 10 balsai (-ų)
Elektroninės prekybos plėtra Europoje. (2016 m. Balandžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektronines-prekybos-pletra-europoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:48