Elektroninės reklamjuostės kūrimas


Marketingo savarankiškas darbas.

Pradinis marketingo planas. Ssgg analizė. Stiprybės. Silpnybės. Galimybės. Grėsmės. Anotacija4 viršelispranešimas spaudaikomunikacija socialiniuose tinkluose. Facebook. Forumai. Vikipedija. Blog’ai.


Jo darbai įkvėpti ir paremti asmeninėmis patirtimis ir išgyvenimais. Dantė mėgo savo kūriniuose vaizduoti realius žmones, kuriuos laikė savo idealais.

Dantės kūrinys „Dieviškoji komedija“ pripažintas geriausiu Europos literatūriniu kūriniu parašytu viduramžiais.

Sukurti elektroninę reklamjuostę ir reklamuoti naują, pilną kūrinio leidimą leidyklos puslapyje, dienraščiuose Delfi ir 15min.

Parašyti straipsnį apie naujai perleidžiamą Dantės „Dieviškosios komedijos“ versiją ir platinti straipsnį kultūriniuose dienraščiuose, blog‘uose.

Facebook puslapyje surengti konkursą su galimybe laimėti ir pirmam perskaityti naujai išleistą knygą. Viešinti konkursą tiek knygos Facebook paskyroje, tiek leidyklos paskyroje.

Perleidimas nereikalaus didelių sąnaudų, nes tekstas jau išverstas, tereikės pakartotinio redagavimo ir naujo dizaino;

Populiarūs rašytojai remiasi šiuo kūriniu savo knygoms parašyti, tuo skatindami susidomėjimą (pvz. Dan Brown);

Visos trys dalys (Pragaras, Skaistykla, Rojus) bus vienoje knygoje, o ne atskirai, kaip yprastai;

Paskutinis visų trijų dalių leidimas vyko 2009 m. ir šiai dienai visos „Dieviškosios Komedijos“ knygos išparduotos, tad apsimoka perleisti.

Filosofinis, alegorinis ir anagoginis tekstas, kurį suprasti yra sudėtinga ir reikalinga gilesnė analizė;

Bibliotekose yra ankstesnių leidimų egzempliorių, todėl žmonės gali nepirkti naujos knygos o skolintis iš bibliotekų.

Galimybė iš naujo išversti tekstą iš italų kalbos, labiau pritaikytą šiuolaikinei visuomenei kalbine prasme (padaryti suprantamesnį).

Elektroninės reklamjuostės kūrimas . (2017 m. Rugsėjo 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektronines-reklamjuostes-kurimas.html Peržiūrėta 2017 m. Spalio 23 d. 05:44