Elektroninio marketingo svarba sėkmingam e.verslo vystymui


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Elektroninio verslo valdymo teorinės prielaidos. Elektroninio verslo raida bei plėtros tendencijos. Elektroninio verslo privalumai ir trūkumai. Elektroninis marketingas e. verslo įmonėse. Elektroninio marketingo įgyvendinimo ypatumai. Veiksniai, įtakojantys elektroninį marketingą. Tradicinio ir elektroninio marketingo elementų sąsajos. Elektroninio marketingo strategijos ir priemonės, jų nauda verslui. Išvados. Literatūra.


Darbo problema. Siekiant įeiti į naujas rinkas, tiek tradiciniame verslo procese, tiek elektroniniame versle reikalinga marketingo strategija, kuria vadovaujantis būtų galima pritraukti naujus tikslinės rinkos segmentus. Kadangi vartotojų poreikiai nuolatos keičiasi, todėl būtina greitai reaguoti į jų pokyčius ir pasiūlyti naujus sprendimus. Elektroninio verslo pasiūlą įtakoja daugelis veiksnių, vis dažniau atsiranda įvairių problemų, kurių sprendimas priklauso nuo efektyvių elektroninio marketingo priemonių. Siekiant atskleisti elektroninio verslo reikalingumą vartotojams, jo plėtros tendencijas ateityje, būtina efektyviau taikyti elektroninio marketingo priemones.

Darbo tikslas – išanalizuoti elektroninio marketingo strategijų ir priemonių svarbą elektroniniame versle.

Darbo uždaviniai:

•atlikti tradicinio ir elektroninio marketingo taikymo eklektroniniame versle analizę;

•nustatyti elektroninio marketingo priemonių efektyvumo kriterijus;

•įvertinti elektroninio marketingo strateginių priemonių naudą verslo įmonėms.

Darbo objektas – elektroninis marketingas.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 20 puslapių (4706 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 42 KB
  • Elektroninio marketingo svarba sėkmingam e.verslo vystymui
    10 - 2 balsai (-ų)
Elektroninio marketingo svarba sėkmingam e.verslo vystymui. (2014 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektroninio-marketingo-svarba-sekmingam-everslo-vystymui.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:10