Elektroninio verslo efektyvumo vertinimas


Elektroninio verslo efektyvumas. Elektroninio verslo samprata. Elektroninio verslo veiklos vertinimo modeliai. Elektroninio verslo sekme. Elektroninio verslo modeliai. Elektroninio verslo lankstumas. E-verslo vertinimas. E.verslo efektyvumas. Elektronines paslaugos verslo efektyvumas. . elektroninio verslo veiklos vertinimo modeliai.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Elektroninio verslo efektyvumo samprata. Elektroninio verslo efektyvumo vertinimas. Elektroninio verslo efektyvumo vertinimo modeliai. Efektyvumo vertinimas vartotojui. Efektyvumo vertinimas elektroniniam verslui. Elektroninio verslo efektyvumo didinimas. Išvados. Literatūra.


Šiandieninėje elektroninio verslo aplinkoje vien tik neatsilikti nuo konkurentų nepakanka. Pasaulyje, kur kiekviena įmonė turi savo interneto svetainę ir daugelis bendrovių siūlo tokias pačias pagrindines prekes ir paslaugas, buvimas tokiu kaip visi yra tiesus kelias į verslo žlugimą. Ateityje elektroninio verslo sėkmė bus grindžiama jo efektyvumu - kaip greitai ir sėkmingai bendrovės gali pritaikyti savo programas ir it infrastruktūrą, siekiant užtikrinti didesnę sąveikos su klientais vertę ir perspektyvas. Norint išmatuoti ir įvertinti efektyvumą, bendrovės turi pereiti nuo tradicinio dėmesio į investicijų grąža, prie interneto pasaulio pagrindinio dėmesio į vartotojų grąžos galimybę.

Darbo problema: elektroninio verslo projektams tampant vis sudėtingesniems, vis svarbiau tinkamai įvertinti jų efektyvumą. Tai buvo mažiau svarbu pirmoms į elektroninę erdvę perkeltoms įmonėms, tačiau sudėtingesnė elektroninio verslo situacija reikalauja tiksliau įvertinti jo efektyvumą.

Iš elektroninio verslo naudą gauna vartotojai ir verslininkai. Vartotojas tikisi paslaugų naudingumo, o verslininkai efektyvumo. Kadangi elektroninio verslo modeliai tarpusavyje gali skirtis, efektyvumo vertinimo metodika turi būti gana lanksti. Darbo tikslas: Tokios kompanijos kaip mcdonald's, įgijo konkurencinį pranašumą, sutelkdama dėmesį į efektyvumą ir tinkamą lokalizacijos vietą. Tačiau nė viena iš šių geriausių istorinių praktikų netinka šiandienos elektroninio verslo pasaulyje. Šiandien, konkurentai, prekiaujantys tais pačiais produktais yra tiesiog per mygtuko paspaudimą vienas nuo kito. Įmonės dabar turi balansuoti tarp efektyvumo ir naujo reikalavimo didinti veiksmingumą. Paprastai tariant, efektyvumas pristato lygiavertę konkurenciją, o veiksmingumas pristato konkurencinį pranašumą.

Elektroninio verslo efektyvumo vertinimas. (2012 m. Kovo 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektroninio-verslo-efektyvumo-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 02:07