Elektroninio verslo kontrolinio klausimai


Marketingo konspektas.

Elektroninis verslas Egzamino kontroliniai klausimai Apibūdinkite SoLoMo koncepciją. Paaiškinkite sociografinę vartotojų elgseną socialiniuose tinkluose Internete. Kas sąlygoja vartotojų elgseną skirtinguose įsitraukimo etapuose. Paaiškinkite 90 1 principą. Paaiškinkite veiksnius sąlygojančius socialinę vartotojo psichologiją. Pateikite visų šešių veiksnių praktinius pavyzdžius. Socialinis įrodymas. Kokie yra esminiai elektroninio verslo strategijos sprendimai Kokie yra esminiai aspektai. Verslo strategiją. Paaiškinkite išteklių organizacinės vertės matricą. Paaiškinkite rinkos prekės plėtros matricą. Pateikite bendradarbiavimo ekonomikos pavyzdžius atskiruose sektoriuose produktai , paslaugos , vieta , transportas. Bendradarbiavimo ekonomika Collaborative Economy. Bendradarbiavimo ekonomikos sektoriai. Kokius taktinio plano etapus išskiria. Bayer. Apibūdinkite atskirus etapus socialinės žiniasklaidos pavyzdžiu. “ Pastatyti arką ”. Tikslinė auditorija –. Kas yra Darknet. Kuo pasireiškia Interneto šešėlinė ekonomika. Kokios yra netyčinės saugumo grėsmės. Kokie yra pagrindiniai techninės atakų tipai ? Apibūdinkite atskirus tipus. Kenkėjiškosprogramos virusai , tinklo kirminai , trojanai. Neautorizuotas prisijungimas DoS Denial ofService ataka. Brukalas arba Šnipinėjimo programos Užgrobimas serverių , svetainių angl. hijacking Botai angl. botnets. Kokie yra pagrindiniai netechninių atakų tipai ? Apibūdinkite juos. Duomenų vagystė. Socialinis inžinieringas. Socialinis sukčiavimas socialphising Spear phishing. Paaiškinkite vartotojo patirties vertinimo piramidę. Intuityvus stebėjimas. Emocinė patirtis poveikis vertė. Patirta vertė. Kokiais aspektais gali būti vertinama elektroninių paslaugų kokybė ? Paaiškinkite aplinkos kokybės , pateikimo kokybės ir rezultato kokybės vertinimo aspektus. Pateikimo kokybė. Rezultato kokybė. Kaip netiesiogiai vertinamas veiklos socialinėje žiniasklaidoje poveikis.


Mo-mobile; Mobilūstinklapiai –optimizacijos trūkumas. Bid to Win –papildomų arbatpinigių siūlymas siekiant surasti taksi grūsties metu. (papildomai prie standartinio mokesčio).WeChatvartotojai gali skanuoti QR kodus įvertindami įmonių pasiūlymus, nuolaidas, išpardavimusar kitus marketinginiusveiksmus.

Pagrindiniai aspektai stipriai koverguojantys tarpusavyje.

Paaiškinkite sociografinę vartotojų elgseną socialiniuose tinkluose Internete. Kas sąlygoja vartotojų elgseną skirtinguose įsitraukimo etapuose?

Stebėjimas.“vartotojai”naudoja turinį –lankosi socialiniuose tinkluose, skaito blogus, -žiūri video medžiagą, klauso podcats. Kodėl?: ieško socialinio turinio norėdami lengviau priimti sprendimus, pasimokyti iš kitų ar tiesiog smagiai praleisti laiką.

Dalinimasis. Kas?: Atnaujina ir keičia informaciją apie savo statusą socialiniuose tinkluose ar Twitter, įkelia/persiunčia nuotraukas, video failus, straipsnius, t.t..Kodėl?: Nori dalintis informacija su bendraminčiais siekdami tiek palaikyti juos, tiek demonstruoti žinias.

Komentuoti. Kas?: “Atsako”į kitų turinį, t.y.komentuojabloguose ir naujienuose, rašo recenzijas, vertina paslaugas, produktus, įmonę.Kodėl?: Aktyviai dalyvauja, palaiko, prisideda nuomone/idėjomis, bet tik asmeniškai.

Kūrimas. Kas?: Kuria ir platina/patalpina sukurtą turinį svetainėse, bloguose, audiobloguose, t.t. Kodėl?: Nori pademonstruoti/išreikšti asmenybę, savo turinį, būti išgirsti arba būti pripažinti.

Vedimas. Kas?: Moderuojaarba aktyviai veikia virtualiose bendruomenėse -Wikipedia, fanų puslapiai, t.t. Kodėl?: Investavę pastangas į bendruomenės, paslaugos ar prekės pasisekimą siekia “grąžos”arba pripažinimo.

Į "90-9-1" versija šios taisyklės teigia, kad svetainių, kuriose vartotojai gali tiek kurti ir redaguoti turinį, 1% žmonių sukurti turinį, 9% redaguoti arba modifikuoti turinį, o 90% peržiūrėti nepadidintų turinį.

Paaiškinkite veiksnius sąlygojančius socialinę vartotojo psichologiją.

Stygius; Jei prekių trūksta – tai vertinga prekė; Vartotojai vertina prekes kaip išteklius, didėjant tikimybei, jog išteklius nebus galima įsigyti, šiam ištekliui instinktyviai priskiriama didesnė vertė; Cookie Jar eksperimentas.

  • Marketingas Konspektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 6 puslapiai (1718 žodžių)
  • Marketingo konspektai
  • Microsoft Word 814 KB
  • Elektroninio verslo kontrolinio klausimai
    10 - 8 balsai (-ų)
Elektroninio verslo kontrolinio klausimai. (2016 m. Vasario 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektroninio-verslo-kontrolinio-klausimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:21