Elektroninio verslo modelio analizė (2)


Verslo kursinis darbas.

Įvadas. Vartotojų segmentai. Vertės pasiūlymai. Paskirstymo ir komunikacijos kanalai. Santykiai su vartotojais. Pajamų šaltiniai. Esminiai ištekliai. Esminės veiklos. Esminiai partneriai. Kaštų struktūra. Teorinių sprendimų kritinė apžvalga. Vartotojų virtualioje erdvėje teikiami atsiliepimai svarba įmonėms ir motyvai skatinantys juos rašyti. Atsiliepimai bei jų svarba įmonėms. Atsiliepimai internete bei jų svarba vartotojui. Atsiliepimų rašymo priežastys. Atsiliepimų įtaka elektroninėse platformose. Analizuojamos įmonės koreguotini aspektai. Teorinių rezultatų integracija Bliubliu. Com verslo modelyje. Bliubliu. Com verslo modelio ir teorinės analizės praktinis pritaikomumas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Diagrama.


Darbo aktualumas: šiandieninė visuomenė yra stipriai pažengusi naujųjų technologijų naudojime. Didžiausią įtaką šiems pokyčiams daro verslas, kadangi jo tikslas yra visada išlikti rinkoje, ar netgi užimti didesnę jos dalį, ko nebūtų galima pasiekti neįdiegiant naujovių. Dabar yra labai populiaru verslo modelius perkelti į elektroninę erdvę, taip supaprastinant pačią verslo veiklą bei suteikiant galimybę neišeinant iš namų klientams suteikti visapusišką vertę parduodant prekes ar paslaugas. To siekia ir mūsų analizuojama įmonė Bliubliu.com.

Darbo tema: šiandien vartotojai yra labai išrankūs renkantis prekes ar paslaugas, nes yra didelis pasirinkimas, jau nekalbant apie užsienio pardavėjus. To pasekoje, vartotojai bando pasirinkti geriausią ir labiausiai jų lūkesčius atitinkančią prekę/paslaugą, atlikdami tam tikrą analizę. Nepaisant kokybės ar kainos aspekto, didžiausias dėmesys yra skiriamas kitų vartotojų atsiliepimams bei įvertinimams, kas daugiausiai lemia pasirinkimą pirkti ar ne. Todėl yra labai svarbu kas yra rašoma, dėl kokių priežasčių ir kokią įtaką tai daro įmonėms bei patiems vartotojams.

Darbo tikslas: išanalizuoti pasirinkto e-verslo Bliubliu.com modelį bei susieti gautus rezultatus su vartotojų atsiliepimų literatūrine apžvalga.

BliuBliu.com – tarptautinė kalbų mokymosi platforma internete, paremta individualiu kalbos lygio nustatymu. Ši įmonė ne tik siūlo daugiau kaip 100 kalbų, bet ir greitą, linksmą bei paprastą mokymąsi tokiomis priemonėmis, kaip anekdotai, dainos, knygos, vaizdo įrašai ir t.t. Pasak BliuBliu.com įkūrėjo Claudio Santori, norimos kalbos lygį pagerinti ar net gerai išmokti galima vos per 30 dienų. Prie viso to, yra suteikiama galimybė paslaugomis, nors ir ribotą laiką, naudotis nemokamai, kas leidžia vartotojams išbandyti siūlomas paslaugas, kurias po to galėtų įsigyti ir naudoti neribojamą laiką.

Analizuojant pasirinktą elektroninį verslą yra be galo svarbus pats verslo modelis bei jo sudedamosios dalys, kurios nuosekliai apibūdina įmonės veiklą, vykdomos veiklos kaštus, norimus pasiekti tikslus, svarbiausius vartotojus, jiems siūlomas prekes bei paslaugas, rinkodaros sprendimus bei kitus neatsiejamus dalykus, be kurių elektroninis verslas nebūtų sėkmingas.

Kad verslas būtų sėkmingas, visų pirma reikia aiškiai nusistatyti, į kokius tikslinius vartotojus bus nukreiptas verslo modelis. Todėl BliuBliu.com pagrindiniai vartotojų segmentai yra šie:

1 segmentas: Fiziniai asmenys, kurie nori ir/ar turi pagilinti kalbų žinias, paprastesniais ir įdomesniais būdais, ypatingai tam, kad tobulintų save.

2 segmentas: Fiziniai asmenys, kurie nori ir/ar turi išmokti naują kalbą, pavyzdžiui, žmonės, kurie planuoja aplankyti užsienio šalis ir turi išmokti tų šalių kalbos pagrindus, per kuo trumpesnį laiko tarpą. Labai patogu žmonėms, kurie neturi laiko eiti į privačius kursus, kurie yra gerokai brangesni už šiuos, taip pat yra išmokstama šnekamoji kalba, kuri ir yra svarbiausia keliaujant.

3 segmentas: Įstaigos, kurios perka paslaugų paketus savo įstaigos bendruomenei, kurie individualiai, pagal savo poreikius gali mokytis ir gilinti kalbų žinias virtualiu ir paprastesniu būdu. Tai ypatingai patogu, kuomet visi žmonės nori pasiekti tam tikro kalbos lygio, tačiau visų žinios yra labai skirtingos. Taip pat tai labai patogu, nes nereikia prisitaikyti prie grupės.

4 segmentas: Fiziniai asmenys, kurie turi tam tikrų kalbų žinių, ir nori/ar gali padėti kitiems žmonėms mokytis naujų kalbų ar tiesiog padėti pagilinti žinias. Šita paslauga yra skirta žmonėms, kurie nori tobulėti mokydami kitus, taip patys gaudami naujos patirties tiek ugdymo, tiek saviugdos procese. Taip pat tai gera alternatyva žmonėms, kurie moka nemažai kalbų, tačiau neturi galimybės išvažiuoti svetur ar kitaip pritaikyti savo žinių, todėl gali mokyti kitus, kad nepamiršti kalbų.

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Tadas92
  • 32 puslapiai (8343 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 771 KB
  • Elektroninio verslo modelio analizė (2)
    10 - 3 balsai (-ų)
Elektroninio verslo modelio analizė (2). (2017 m. Lapkričio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektroninio-verslo-modelio-analize-2.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 21 d. 01:17