Elektroninio verslo modelio analizė vadybos kursinis darbas


Vadybos kursinis darbas.

Įvadas. Vartotojų segmentai. Vertės pasiūlymai. Paskirstymo ir komunikacijos kanalai. Santykiai su vartotojais. Esminiai ištekliai. Esminės veiklos. Esminiai partneriai. Pajamų šaltiniai. Kaštų struktūra. TEORINIŲ SPRENDIMŲ KRITINĖ APŽVALGA Socialinų internetinių tinklų panaudojimas siekant vartotojų įsitraukimo priežastys ir priemonės. „Bliu bliu“ įmonės koreguotini veiklos aspektai. Išvados ir rekomnedacijos. Literatūros sąrašas.


Verslo modelio sąvoka pagal P. Timmers (1998) „Produktų, paslaugų ar informacijos srautų

Pradėdami „BliuBliu“ verslo modelio analize suskirstėme vartotojus į segmentus. Vartotojų segmentai tai yra tam tikros vartotojų grupės su panašiais norais ir galimybėmis. Išskyrėme du pagrindinius vartotojų sektorius B2B ir B2C. B2B yra orientuoti į greitą mokymąsi, dėl to jie dažniausiai moka už paslauga. Tuo tarpu B2C sektoriuje žmonės naudojasi platforma, kurioje dalinasi savo žiniomis, mainais gaudami kitu vartotojų žinias nemokamai.

B2B: Šis sektorius orientuotas į greitą mokymąsi dėl to jog dažniausiai įmonės nori greitai kelti darbuotojų kvalifikaciją. Nes nuo šio proceso priklauso įmonės kaštai mokymuisi. "Bliubliu" savo internetinėje svetainėje pristato galimybę išmokti naują kalbą per 30 dienų. Ši paslauga įmonėms turėtu būti aktuali dėl ankščiau išvardintų poreikių darbuotojų kvalifikacijos kėlimui.

B2C: Išskiriamos trys vartotojų segmentų grupės: mokiniai, studentai, dirbantys asmenys ir bendraautorystės vartotojai.

Mokiniai. Ši grupė dažniausiai naudojasi nemokamomis platformos mokymosi galimybėmis. Išskyrus tuos atvejus, kai už paslauga apmoka jų tėvai ar globėjai. Taip pat įmonė siūlo žaismingą mokymosi aplinką, kuri mokymosi procesą paverčia greitu ir linksmu, todėl mokymasis žaidimo forma yra vienas iš efektyviausių būdų pritraukti mokinius mokytis.

Studentai. Ši vartotojų grupė taip pat dažniausiai yra orientuota į nemokamo mokymosi galimybę ir dalinantis savo žiniomis su kitomis vartotojų grupėmis dėl finansų trūkumo (būsto išlaikymas, pinigai už mokslą ir kt.). Taip pat ši dalis vartotojų linkusi pasinaudoti draugų pakvietimo galimybe mokytis kartu. Iš to ši vartotojų grupė gauna naudos: nemokamo mokymosi galimybę 1 mėnesiui. O įmonė naujų vartotojų, kurie potencialiai gali sumokėti už paslaugas ir padidinti įmonės pelną. Studentai nuo moksleivių segmento skiriasi tuo, jog manoma, kad studentai yra linkę patys talpinti mokymosi informaciją, o mokiniai nėra tuo suinteresuoti.

Dirbantys asmenys. Ši vartotojų grupė labiau linkusi mokėti už paslaugas dėl to, nes šie žmonės dažniausiai gauna pastovias pajamas ir yra pasiryžę investuoti į savo tobulėjimą. Ši vartotojų grupė organizacijai yra pagrindinė, nes gauna didžiausią naudą iš šių vartotojų.

Manom, kad visi segmentai yra panašiai svarbūs įmonei, nes atneša skirtingas naudas puslapiui. Pvz.: dirbantys asmenys atneša pajamas puslapiui, nes linkę mokėti už paslaugas, o besimokantys asmenys (studentai bei mokiniai) pritraukia naujų vartotojų bei prisideda prie puslapio kūrimo (galimybė patiems talpinti mokymosi tekstus).

Išskyrus pagrindinius vartotojų segmentus pereikime prie vertės pasiūlymų šiems segmentams. Vertės pasiūlymas kurią vertę vartotojui per išskirtinį elementų kompleksą, skirtą padėti patenkinti konkretaus segmento poreikius. Toliau išvardinsime šiuos elementus kuriuos išskyrėme mūsų atvejyje.

Galimybė išmokti kalba - mokymosi medžiaga. Puslapyje galima rasti daug mokymosi medžiagos įvairiais formatais. Pavyzdžiui straipsniai; video; el. knygos ir kt.

Daugiafunkcinis mokymasis įmonėms - galimybė išmokti kažką iš el. knygų. BliuBliu siūlo mokymosi galimybę skaitant el. knygas. Tos knygos gali būti orientuotos į verslo aplinka ir kurti dviguba nauda įmonės darbuotojams kurie mokosi naujos kalbos.

Šie vertės pasiūlymai padeda išspręsti tam tikro segmento problemas. Pavyzdžiui galimybė išmokti kalba padeda B2B sektoriaus vartotojui išspręsti kvalifikacijos kėlimo problemą. Darbuotojas išmokęs kalba galės keltis savo kvalifikaciją užsienyje mokėdamas kalbą. Taip pat B2C segmentui išmokus kalbą atsiranda galimybė įsidarbinti įmonėse kuriose yra reikalaujama mokėti užsienio kalba.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Rūta
  • 36 puslapiai (7803 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 217 KB
  • Elektroninio verslo modelio analizė vadybos kursinis darbas
    10 - 2 balsai (-ų)
Elektroninio verslo modelio analizė vadybos kursinis darbas. (2017 m. Gegužės 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektroninio-verslo-modelio-analize-vadybos-kursinis-darbas.html Peržiūrėta 2017 m. Rugsėjo 20 d. 12:14