Elektroninio verslo modelio analizė


Elektroninio verslo aplinka ir modeliai. E-verslo analize. Elektroninio verslo planavimas. Esminiai partneriai. Užduotys diegiant elektronini verslo modelį. El verslo kurimo planas namu darbas. Esminės veiklos elektroninio verslo modelyje.

Marketingo kursinis darbas. Elektroninio verslo modelio analizė. Įvadas. Socialinio portalo elektroninio verslo modelis. Vartotojų segmentai. Vertės pasiūlymas. Paskirstymo kanalai. Santykiai su vartotojais. Pajamų šaltiniai. Esminiai ištekliai. Esminės veiklos. Esminiai partneriai. Kaštų struktūra. Bendras elektroninio verslo modelio paveikslas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Socialinis portalas, labiausiai orientuotas į Lietuvoje gyvenančius vartotojus. Kaip ir kiekviename socialiniame tinklapyje, taip ir šiame galima susikurti savo profilį, siųsti žinutes, kvieti draugus ir su jais bendrauti. Tačiau puslapis yra labiausiai orientuotas į vartotojus, kurie yra baigę mokymo įstaigas ir nebeturi galimybės bendrauti su savo buvusiais bendramoksliais,čia galima savo buvusią klasę ar grupę apjungti į vieną sistemą, talpinti bendras nuotraukas, ar tiesiog bendrauti tarpusavyje. Tai ir buvo portalo www.klasė.lt pagrindinė idėja ir misija kuriant pirmasias puslapio paslaugas.

Šiuo metu puslapis yra atsinaujinęs, jame galima ir benrauti su klasiokais, ir ieškoti naujų pažinčių ar tiesiog turiningai praleisti laisvalaikį, kuriant savo bendraminčių klubus, žaidžiant žaidimus ir kt. Portalo partneriai suteikia galimybę vartotojams matyti ir kituose puslapiose patalpintomis naujausiomis naujienomis.

Kaip jau minėta tai yra socialinis tinklapis, o šiuo metu stipriai išpopuliarėjusi socialinės bendrumenės. Todėl, mūsų manymu yra aktualu žinoti tokių tinklapių kūrimo ir veikimo principus, t.y. būtent įmonės elektroninį verslo modelį.

Nors apie socialinius tinklus yra pateikiama daug mokslinių šaltinių darbe yra remiamasi www.klase.lt pateikta informacija, taip pat pratybų pateiktimis.

Darbo tinklas: Išanalizuoti socialinio tinklapio elektroninį verslo modelį.

Darbo uždaviniai:

•Išskirti vartotojų segmentus ir suprasti kokią vertę portalas siūlo šiems segmentams;

•Išanalizuoti kokiais kanalais pasiekiami vartotojai ir kokie santykiai yra palaikomi;

•Supasti įmonės gaunamų pajamų ir išteklių šaltinius;

•Išanalizuoti įmonės esmines veiklas;

•Išskirti įmonės parnerius ir santykius su jais;

•Išanalizuokti įmonės kaštų struktūrą.

Elektroninio verslo modelio analizė. (2013 m. Kovo 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektroninio-verslo-modelio-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:27