Elektroninio verslo paslaugos


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Rinkos dalyvių bendra informacija. Veiklos rinkoje laikotarpis. Verslo subjektų internetinių adresų ryšiai su vykdoma veikla. Teikiamų paslaugų globalizacijos lygis. Plėtros galimybės tarptautiniu lygiu. Tikslinis teikiamų paslaugų rinkos segmentas. Verslo subjekto pažinimo ir požiūrio formavimo priemonės. Teikiamų paslaugų gavėjo/vartotojo profilis. Paslaugų gavėjų/vartotojų lojalumo užtikrinimo lygis. Santykių su paslaugų gavėjais/vartotojais valdymas. Pajamų generavimo priemonės ir tikėtinas pajamų srautas. Teisės ir etikos reikalavimai. Išvados. Literatūra.


Darbo objektas – elektroninio verslo paslaugos.

Darbo tikslas – išnagrinėti dešimt elektroninio verslo rinkos dalyvių teikiamas paslaugas Latvijoje.

Darbo uždaviniai:

1.Išryškinti rinkos dalyvio bendrąją informaciją.

2.Išryškinti veiklos rinkoje laikotarpį.

3.Nustatyti verslo subjekto internetinio adreso ryšį su vykdoma veikla.

4.Atskleisti teikiamų paslaugų globalizacijos lygį.

5.Išnagrinėti plėtros galimybes tarptautiniu lygiu registruojant naujus domeno vardus.

6.Nustatyti tikslinį teikiamų paslaugų rinkos segmentą.

7.Išanalizuoti verslo subjekto pažinimo ir požiūrio formavimo priemones.

8.Išryškinti teikiamų paslaugų gavėjo/vartotojo profilį.

9.Išryškinti paslaugų gavėjų/vartotojų lojalumo užtikrinimo lygį.

10.Nustatyti santykių su paslaugų gavėjais/vartotojų valdymą.

11.Apskaičiuoti pajamų generavimo priemones ir tikėtiną pajamų srautą.

12.Nustatyti teisės ir etikos reikalavimus.

Elektroninio verslo paslaugos. (2014 m. Lapkričio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektroninio-verslo-paslaugos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 14:52