Elektroninio verslo planas Kirpyklos internetinė svetainė


Verslo verslo planas. Įmonės misija. Pagrindiniai įmonės tikslai. Idėjos aprašymas. Aplinkos analizė. E – komercijos tipas. Situacijos analizė. SSGG analizė. Svarbiausi ištekliai. Ateityje numatomi planai. E-marketingas paslaugos pateikimo strategijoje. Rėmimas. Veiksmų planas. Finansavimo šaltiniai. Kontrolės sistema. Nenumatytų atvejų planas. Tinklapio struktūra. Naudojimosi instrukcija. Informatyvumas. Daugiakalbiškumas. El. Parduotuvės dizainas. El. Aptarnavimo galimybės. Paieškos galimybės. Atnaujinimai. E-marketingo tikslas. Rizikos įvertinimas.


Kirpyklos buvo ir bus reikalingos visada, nors ju yra labai daug, bet vietų pasigražinti trūksta visada. Ideja kurti kirpykla kilo įvertinus šios srities paklausą. Noriu atidaryti kirpykla kuri būtų įsikūrusi Tilžės g. 105, Šiauliai, o internetinę svetainę būtų galima rasti adresu. Šiame puslapyje žmonės galėtų naudotis virtualiu mano katalogu, iš kurio galėtų rinktis paslaugas (kirpimą, dažymą, šukavima, manikiūrą, makiažą...) ir jas užsisakyti ir užsirašyti į eilę internetu. Mano įmonės pagrindinė veikla – kirpimas ir kitos grožio paslaugos.

  • Verslas Verslo planai
  • 2013 m.
  • 8 puslapiai (1467 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 17 KB
  • Elektroninio verslo planas Kirpyklos internetinė svetainė
    10 - 3 balsai (-ų)
Elektroninio verslo planas Kirpyklos internetinė svetainė. (2013 m. Rugsėjo 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektroninio-verslo-planas-kirpyklos-internetine-svetaine.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:25