Elektroninio verslo strategija


Elektroninė strategija. Elektroninio verslo strategijos. Elektroninis verslas strategijos. Elektroninio verslo kursinis darbas. Internetinio verslo strategijos. Elektroninio verslo staretgijos. Publicistinis straipsnis apie versla. Verslo strategijos planas. Elektroninio verslo moksline literatura. Verslo strategijos informacija.

Ekonomikos kursinis darbas. Elektroninio verslo strategijos parengimas. Įvadas. Elektroninio verslo strategijos samprata. Elektroninio verslo strategijos rengimo procesas. Elektroninio verslo strategijos rengimo etapai. Išorinės ir vidinės informacijos analizė. Tikslų planavimas ir strategijos parinkimas. Strategijos įgyvendinimo aspektai ir kontrolė. Išvados. Bibliografinių nuorodų sąrašas.


Temos aktualumas. Elektroninis verslas yra aktualus daugeliui įmonių įvairiose verslo srityse. Augant informacinių technologijų panaudojimo lygiui tiek visuomenėje, tiek versle, tiek viešajame sektoriuje, plečiasi ir įmonių galimybės taikyti elektroninio verslo priemones savo veikloje. Siekiant kuo geresnių elektroninio verslo rezultatų, elektroninis verslas turi būti vykdomas vadovaujantis racionaliai pagrįsta strategija. Todėl įmonėms vis aktualesni tampa elektroninio verslo strategijos rengimo klausimai.

Darbo tikslas - atskleisti elektroninio verslo strategijos rengimo aspektus.

Darbo uždaviniai:

1.suformuluoti elektroninio verslo strategijos sampratą;

2.apžvelgti elektroninio verslo strategijos rengimo procesą;

3.apžvelgti išorinės ir vidinės informacijos analizės rengiant elektroninio verslo strategiją ypatumus;

4.apžvelgti tikslų planavimas ir strategijos parinkimo aspektus;

5.aptarti strategijos įgyvendinimo ir kontrolės ypatumus.

Naudoti šaltiniai. Rengiant darbą naudota mokomoji literatūra, mokslinė literatūra, publicistiniai straipsniai lietuvių ir anglų kalbomis. Elektroninio verslo strategijos rengimo aspektus savo mokomojo pobūdžio leidiniuose nagrinėja Canzer (2006), Chaffey (2007), Deise, Nowikow, King, Wright (2000). Ellsworth, Ellsworth (1997), Mohammed Fisher, Jaworski, Cahill (2002), Plant 2000), leidinio ,,Verslas ir e-verslas“ (2002) autoriai. Atskirus elektroninio verslo strategijos rengimo aspektus moksliniuose straipsniuose gvildeno Dvorak, Kriz (2006), Kvainauskaitė, Šarapovas, Cvilikas (2005), Lumpkin, Droege, Dess (2002), Paliulis, Sabaitytė (2011), Paliulis, Elskytė, Petrauskas, Kiškis, Gatautis (2007).

Elektroninio verslo strategija. (2012 m. Rugsėjo 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektroninio-verslo-strategija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:29