Elektroninis marketingas


Marketingo referatas.

Įvadas. Pagrindinės sąvokos ir terminai. Marketingo samprata ir evoliucija. Marketingo orientacijos. Elektroninis marketingas. Elektroninio marketingo samprata. Tradicinis marketingas. El. marketingo atsiradimo veiksniai. El. marketingo formos. El. Marketingo priemonės. Pagrindinės reklamos internete formos. Prekių pirkimo internetu privalumai ir trūkumai. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Ribojama bet kokia žalinga visuomenei veikla (produktas, prekybos ir gamybos būdai)

Tradicinis marketingas orientuotas į masinę reklamos sklaidą. Jis pasiteisina tuomet, kai norima pasiekti labai plačią auditoriją kiek įmanoma mažesniais kaštais. Tačiau tradicinis marketingas nerekomenduojamas, kai orientuojamasi į siaurą nišinę auditoriją, nes investicijos į reklamos gamybą bei sklaidą gali ir nepasiteisinti. Nors tradicinį marketingą daugelis jau spėjo „nurašyti“, tačiau neskubėkite jo nuvertinti. Galbūt kaip tik tradicinio marketingo priemonės yra efektyviausios jūsų tikslinės auditorijos atžvilgiu.

Spauda: laikraščiuose, žurnaluose, skrajutėse , tentuose, plačiaformatėje spaudoje ir kt.

Tiesioginės siuntos: skrajutės, atvirutės, brošiūros, laiškai, katalogai, kita spausdinta medžiaga, gaunama į pašto dėžutę.

pasiekiami tie rinkos segmentai, kuriuos sunku pasiekti alternatyviais reklamos kanalais (pvz. elektroniniu būdu);

2. El. marketingas atsirado dėl technologinių, socialinių ir ekonominių veiksnių.

3. Norint, kad el. prekyba vyktų pelningai ir gerai reikia atsižvelgti į daugelį veiksnių: informacijos prieinamumą, apmokėjimą, užsakymo įforminimą, užsakymo įvykdymą, aptarnavimą po pardavimo.

4. El. marketingo privalumai teikiami privalumai – Laikas (vartotojui nereikia važiuoti į miestą, vaiksčioti po parduotuves, užtenka poros pelės paspaudimų ir tu parduotuvėje!); Greitis (užsakytą prekę vartotojas gali gauti net tą pačią dieną, blogiausiu atveju per tris darbo dienas, žinoma, priklausomai iš kur pirksite); Kaina (Internete kaina beveik visose prekių nišose yra pigesnė nei reali kaina parduotuėje); Asmeniškumas (niekas jūsų neužklups perkant kompromituojančių prekių ir pan.)

5. El. marketingo trūkumai – Kartais trūkumai priklauso nuo to, iš kur yra perkama prekė, t.y. ar iš patikimo puslapio/pirkėjo, todėl kartais naivuoliai ar tiesiog užkibę ant sukčių kabliuko žmonės, perkantys prekes internetu gali patirti nuostolį (negauti prekės) arba gauti nekokybišką norimos prekės kopiją.

  • Marketingas Referatai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Lukas
  • 16 puslapių (1939 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 60 KB
  • Elektroninis marketingas
    10 - 1 balsai (-ų)
Elektroninis marketingas. (2017 m. Spalio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektroninis-marketingas.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 24 d. 00:34