Elektroninis ugdymas


Elektroninis mokymas. Elektroninio mokymosi savokos. Elektroninio mokymo samprata. Elektroninis mokymas savokos. Elektroninis ugdymo turinys. Elektroninio ugdymo samprata.

Informatikos referatas. Elektroninis ugdymas. Turinys. Įvadas. Ugdymas. Elektroninis ugdymas. Švietimo portalai. Nuotolinės studijos. Išvados. Literatūros sąrašas. Ugdymas – socialinis reiškinys, asmenybę kuriantis žmonių bendravimas sąveikaujant su aplinka bei žmonijos kultūros vertybėmis. Darbo tikslas: aprašyti elektroninį ugdymą. Darbo objektas: elektroninis ugdymas. Darbo uždaviniai. Aprašyti ugdymo savoką. Išanalizuoti elektroninį ugdymą. Ugdymas – pagrindinė pedagogikos sąvoka, suprantama kaip naujos dar nesubrendusios kartos pilnutinis brandinimas, t. Y. Darymas, kad ji subręstų visais gyvenimo atžvilgiais ir visomis savo žmogiškosios prigimties išgalėmis. Švietimo portalas – tai aplinka, kurioje teikiama autorizuota (nuo naudotojo teisių. Priklausanti), personalizuota (pasirinkta pagal naudotojo pageidavimus) informacija ir elektroninės paslaugos, skirtos ugdymo procesui organizuoti.


Darbo vadovė.

Ugdymas – socialinis reiškinys, asmenybę kuriantis žmonių bendravimas sąveikaujant su aplinka bei žmonijos kultūros vpriklausanti), personalizuota (pasirinkta pagal naudotojo pagugdymas – socialinis reiškinys, asmenybę kuriantis žmonių bendravimas sąveikaujant su aplinka bei žmonijos kultūros vertugdymas – pagrindinė pedagogikos sąvoka, suprantama kaip naujos dar nesubrendusios kartos pilnutinis brandinimas,

Ugdymo esmę daugelis tyrinėtojų aiškina skirtingai, kadangi laikomasi skirtingų filosofinių, psichologinių, sociokultūrinių koncepcijų. Vieni akcentuoja ugdytojo veiklą, vienkryptį veikimą į ugdytinį, kiti – dvikryptį veikimą. Todėl ugdymas nagrinėjamas įvairiais aspektais – kaip sąveika, kaip bendravimas, kaip santykiavimas, kaip veikla, kaip valdymas ir pan. Visi požiūriai į ugdymą, nors ir skirtingi, tačiau iš esmės yra teisingi, nes atspindi ugdymo tikrovę. Įvairios filougdymo tikrovė ir jos pažinimas – ugdymo samprata, ugdymo tikrovė, ugdymo tikrovė ir jos apibūdinimas kategorinėmis sąvokomis (procesinėmis ir neprocesinėmis), mokslinis ugdymo tikrovės pažinimas (racionalistinis, empirinis, fenomenologinis, praktinis ir kt. ).

Ugdymo tikslai ir uždaviniai – tiesioginiai ir netiesioginiai ugdymo tikslai, bendrieji ir galutiniai ugdymo tikslai; psichinio lavinimo, socialinio auklėjimo, kultūrinio lavinimo, dvasinio auklėjimo ir ktugdytojo charakteristika – bendroji charakteristika, pedagoginis pašaukimas, pedagogo priedermės, pedagoginio darbo ypatumai, pedagoginė kultūra išvietimo įstatymas ugdymą apibrėžia taip: ugdymas – mokymas, lavinimas, įgūdžių, gebėjimų ir vertybinių nuostatų formavimas.

Lietuvių pedagogas klasikas stasys šalkauskis sako, kad ugdymas yra bendras visos asmenybės lavinimas, apimantis žmogaus visumą. Turi būti ugdoma kartu ir žmogaus kūnas, ir dvasia, nes žmogus nėra nei vienas tik kūnas, nei viena dvasia, bet sudaro vieną psichofizinę substanciją, kurioje kūnas turi įtakos dvasios reiškimuisi, o iš kitos pusės dvasia veikia kūną. Kitaip tariant, žmogaus kūnas ir dvasia turi įtakos vienas kitam. Taigi ir gyvenime, ir ugdyme privalu derinti dvasinę ir fizinę žmogaus puses, kad jiedvi atitiktų substancinės vienybės reikalavimus pagal tuos principus, apie kuriuos buvo kalbėta.

šalkauskis taip pat nurodo, jog ugdymas yra pedagogikos mokslo objektas: šiais laikais pedagogika paprastai yra suprantama moksloinformacinės technologijos daro didelę įtaką mokymui ir mokymuisi.

  • Informatika Referatai
  • 2010 m.
  • 10 puslapių (1147 žodžiai)
  • Kolegija
  • Informatikos referatai
  • Microsoft Word 14 KB
  • Elektroninis ugdymas
    8 - 2 balsai (-ų)
Elektroninis ugdymas. (2010 m. Lapkričio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektroninis-ugdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:26