Elektroninis verslas


Elektroninio verslo itaka. Elektroninis verslas darbas. E-verslas darbas. Kursinis darbas elektroninis verslas. Verslas internete kursinis. Elektroninis verslas aprasymas. Elektroninis zargonas. Elektroninis verslas konspektai. Elektroninis verslas rasto darbas. Diplominis.elektroninis verslas.

Verslo referatas. Įvadas. Elektroninio verslo įtaka įmonei. Integruotų elektroninio verslo sprendimų kompetencija. Sprendimai. Elektroninio verslo koncepcija. Ekonominis problemos sprendimo efektyvumas. E-verslo įtaka tiekimo grandinėje-verslo plėtros kliūtys. Kaip valdžia gali/turi padėti? Reikalingos poveikio kryptys. Literatūra.


elektroninis verslas – tai verslas, kuriame informacinių technologijų infrastruktūra naudojama didintipagrindinis šio verslo privalumas – realiu bet kuriuo paros metu ir bet kurioje vietoje suteikti savo esamam ir galimam klientui visą informaciją apie produkciją, pasiūlyti užsisakyti ir sumokėti už ją internetu, konsultuoti rūpimais klausimais.

Vartotojas gali ieškoti prekių ar paslaugų būdamas bet kurioje pasaulio šalyje. Jis gali apsipirkti bet kuriuo paros metu, neišeidamas iš namų, Be eilės.

Elektroniniam verslui reikia mažiau išlaidų nei paprastam, todėl pirkėjas gauna prekes mažesnėmis kainomis.

Naujos verslo formos leido vienu metu rinkoje operatyviau pateikti daugiau prekių ir paslaugų, todėl tapo įmanoma teikti ir gauti didesnę ir vartotojų (pirkėjų, klientų), ir pardavėjų (gamintojų, tiekėjų, tarpininkų) naudą.

Lengvas priėjimas prie interneto, didelė jo auditorija ir potencialus reklamos davėjų anonimiškumas labai praverčia nesąžiningiems verslininkams.

Virtuali parduotuvė – tai išplėstas prekių ir paslaugų pateikimas internete, sukuriant web-tarnybinę stotį, skirtą prekėms ir paslaugoms parduoti kitiems interneto vartotojams. Virtualią parduotuvę taip pat vadina elektronine arba internetine parduotuve.

Tradicinės prekybos perkėlimas į interneto tinklą daro ją lankstesnę, nes elektroninė prekyba, operuodama kompiuterių tinklų skaitmenine informacija, palengvina žmonių bendradarbiavimą. Galima teigti, kad net interneto tinklapio sukūrimas bei prekių katalogo pateikimas jame jau yra tam tikra elektroninio verslo forma. Nors realiai internetu neatsiskaitomą, visgi lankytojai ar potencialūs pirkėjai turi galimybę susipažinti su įmonės siūlomu prekių asortimentu ir prekių kainomis. Jei vartotoją tenkina įmonės sąlygos, jis gali apsilankyti konkrečioje parduotuvėje ir įsigyti reikia­mą prekę. Pastebėta, kad interneto tinklapiai ar elektroninės parduotuvės padtechnologijų vystymas. Naujų sprendimų paieška; tiesioginė informacija iš tiekimo grandinės; vartotojų panaudojimas produktų kūrigabyba. Lanksti, nuo galutyines paklausos priklausanti gamyba; veiksmų koordinavimas su tiekėjais; mažesnis prekių lygmarketingas. Daugiau galimybių numatyti paklausą; automatizacija; nauji marketingo kanalai; geresnė informacija apie vartotojų poreikius.

Aptarnavimas.

  • Verslas Referatai
  • 2010 m.
  • 12 puslapių (2138 žodžiai)
  • Verslo referatai
  • Microsoft Word 34 KB
  • Elektroninis verslas
    10 - 1 balsai (-ų)
Elektroninis verslas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektroninis-verslas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:29