Elektroninių parduotuvių konkurencijos analizė


Marketingo analizė. Elektroninių parduotuvių konkurencijos analizė.


1.Pasirinkite 4 el. parduotuves (kokios, kuo užsiima).

Pigu.lt – internetinė parduotuvė (užsijimą platus asortimento pardvimu t.b. nuo kosmetikos iki buitnės technikos).

laikrodistau.lt – internetinė parduotuvė ( užsijima laikrodžiu prekyba)

Varlė.lt – internetinė parduotuvė (platus asortimento pardvimu t.b. nuo kosmetikos iki buitiės technikos).

RDE.LT – iternetinė parduotuvė (platus asortimento pardvimu t.b. nuo kosmetikos iki buitnės technikos).

  • Marketingas Analizės
  • 2015 m.
  • 3 puslapiai (411 žodžių)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 7 KB
  • Elektroninių parduotuvių konkurencijos analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Elektroninių parduotuvių konkurencijos analizė. (2015 m. Sausio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektroniniu-parduotuviu-konkurencijos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:45