Elektroninių parduotuvių kūrimas


Marketingo kursinis darbas. Elektroninių parduotuvių kūrimas. Įvadas. Elektroninės parduotuvės samprata. Ką reikia žinoti kuriant elektroninį verslo projektą. Elektroninio verslo įgyvendinimo žingsniai. Išvados. Naudota literatūra.


Tokį populiarumą lemia tai, jog tampa itin svarbu išsiaiškinti, kaip įvairiausių tipų prekes ir paslaugas patalpinti interneto svetainėje, kaip jas padaryti prieinamas kiekvienam pirkėjui, ir, žinoma, kaip suteikti kuo lankstesnę atsiskaitymo formą klientui.

Darbo tikslas:

Susipažinti su elektroninių parduotuvių sąvokomis, aptarti nagrinėjamos temos kontekstą, bei išanalizuoti pagrindines charkteristikas elektroninių parduotuvių kūrime.

Darbo uždaviniai:

Išsiaiškinti elektroninės parduotuvės sąvokos reikšmę, įvairių autorių kontekste.

Išanalizuoti tradicinės ir elektroninės parduotuvės pagrindinius trūkumus ir privalumus.

Išsiaiškinti ką derėtų žinoti kuriant elektroninę parduotuvę.

Sužinoti elektroninės parduotuvės pagrindinius kūrimo principus.

Elektroninių parduotuvių kūrimas. (2013 m. Kovo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektroniniu-parduotuviu-kurimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:27