Elektroninių paslaugų kūrimo principų laikymosi ir situacijos analizė AB “Lietuvos geležinkeliai” organizacijos pavyzdžiu


Transporto kursinis darbas. Įvadas. Elektroninė paslauga, teorinė analizė. Elektroninės paslaugos sąvokos traktuotė ir turinys. Viešųjų elektroninių paslaugų kūrimo principai. Elektroninių paslaugų kūrimo principų laikymosi ir situacijos analizė , technologinė dalis. Elektroninės paslaugos susijusios su Keleivių vežimo direkcija. Elektroninės paslaugos susijusios su Krovinių vežimo direkcija. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas: Išanalizuoti elektroninių paslaugų kūrimo principų laikymąsi ir situaciją AB „Lietuvos geležinkeliai“ organizacijoje

Darbo uždaviniai:

•Apibūdinti e-paslaugas

•Išanalizuoti elektroninių paslaugų kūrimo principus pasirinktoje organizacijoje

•Apžvelgti pasirinktos organizacijos e – paslaugų situaciją

Darbo objektas: AB „Lietuvos geležinkeliai“ teikiamos e- paslaugos

Darbo metodai: Pasirinkta organizacija kuri siūlytų viešąsias e- paslaugas, duomenų rinkimas viešųjų e-paslaugų apibūdinimui, informacijos analizė apie elektroninių paslaugų kūrimo principus ir situacijos analizė pasirinktoje organizacijoje.

  • Transportas Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 15 puslapių (2725 žodžiai)
  • Universitetas
  • Transporto kursiniai darbai
  • Microsoft Word 210 KB
  • Elektroninių paslaugų kūrimo principų laikymosi ir situacijos analizė AB “Lietuvos geležinkeliai” organizacijos pavyzdžiu
    10 - 4 balsai (-ų)
Elektroninių paslaugų kūrimo principų laikymosi ir situacijos analizė AB “Lietuvos geležinkeliai” organizacijos pavyzdžiu. (2014 m. Balandžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektroniniu-paslaugu-kurimo-principu-laikymosi-ir-situacijos-analize-ab-lietuvos-gelezinkeliai-organizacijos-pavyzdziu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 04:08