Elektroninių rinkų segmentavimas


Rinkos segmentavimas. Segmentavimas internete. Elektronine komercija segmentavimas. Grozio salonas segmentavimas. Elektroniniu rinku sgmentavimas. Rinkos internete segmentavimas. Rinkos segmentavimas kursinis. Uab ruta rinkos segmentavimas. Diplominis darbas rinkos segmentavimas. Rinkos segmentavimas kursinis darbas.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Prekyba internetu leidžia nesunkiai pasiekti naujus rinkos segmentus. Elektroninė prekyba: mitas ar tikrovė. Susidomėjimas elektronine komercija auga. Pirkti internetu – taip pat paprasta, kaip ir mokėti komunalinius mokesčius. Prekyba be ribų. Prekyba internetu leidžia nesunkiai pasiekti naujus rinkos segmentus. Internetinė prekyba: nauda ir pavojus. Elektroninio pardavimo didinimas ir finansinių priemonių gerinimas. Išvados. Naudojama literarūra.


Vis spartėjantis konkurencijos augimas pasaulinėse rinkose lemia vis spartesnį įmonių poreikį lanksčiau valdyti savo verslą naudojant visas informacinių technologijų galimybes. Todėl ypač aktualus interneto ir elektroninių pardavimo sistemų nagrinėjimas šiandien. Todėl ypač svarbu suvokti elektroninės komercijos specifiką ir kaip ši veikla keičia susiklosčiusią organizacijos struktūrą ir jos elementus. Internetas kol kas yra sparčiausiai plintanti technologinė naujovė. Internetas sparčiai plėtojasi tiek kokybiniu, tiek kiekybiniu aspektais. Tai lemia objektyvios priežastys: techninių priemonių tobulėjimas – gerėja techninės ryšio charakteristikos, sparta, ryšio laidumas ir pan., vis išsamesnės ir įvairesnės pritaikymo galimybės (naujų pardavimo metodų, paslaugų ir prekių kūrimas), pagaliau, elektroninės rinkos plėtra (tarp įmonių, tarp gyventojų, tarp įmonių ir gyventojų, tarp vyriausybinių institucijų ir kitų juridinių bei fizinių asmenų ir t. t.).

Kita elektroninio verslo populiarumo priežastis – išvengiama investicijų į stambų ir vis labiau brangstantį (dėl savo ribotumo) nekilnojamąjį turtą. Čia svarbiausia – idėjos, inovacija ir kūrybiškumas. Praktinis elektroninių sprendimų pranašumo naudojimas sudaro galimybes sukurti papildomą naudą ir vartotojui, ir elektroninių paslaugų teikėjui bei visoms kitoms su tuo susijusioms šalims.

Elektroninio verslo ir komercijos modeliai apibrėžia vartotojų ir gamintojų, tiekėjų ir tarpininkų elektroninių santykių struktūrą.

Apibūdinama gana didelė elektroninio verslo modelių įvairovė, tačiau retai kada taikomas tik vienas grynas modelis. Paprastai įmonės naudoja įvairius jų derinius. Pamažu sukuriami nauji elektroninės komercijos modeliai. Darbe apibūdinami plačiai paplitę ir gerai žinomi, tačiau interneto teikiamos galimybės yra didžiulės, dėl ko galima siūlyti vis naujų sprendimų ir naujų būdų uždirbti pajamas iš veiklos internete.

Įmonės gali naudotis įvairiomis elektroninės komercijos formomis, kryptimis ir priemonėmis: elektronine parduotuve, elektroniniu aukcionu ir birža, elektronine bankininkyste ir draudimu, nuotoliniu mokymu, elektronine medicina, elektroniniu viešuoju administravimu, portalais ir tinklalapiais bei kitomis priemonėmis, kurios gali būti įdiegtos ir teikiamos per interneto žiniatinklį.

Tikėtina, kad netolimoje ateityje bus įgyvendinta daugiau ir įvairesnių šio verslo modelių, formų, krypčių, operacijų ir priemonių.

Elektroninė komercija, skirta darbui, analizuojama bendruoju, universaliuoju aspektu, kiek įmanoma atskleidžiant jos esmę, ypatumus ir skirtumus nuo prekybos ir teikiamų analogiškų paslaugų realioje erdvėje.

Elektroniniam verslui būtini: dalyviai, procesai, tinklai. Jie grindžiami gamybine, judėjimo, realizavimo, aptarnavimo infrastruktūromis. Teorija ir praktika išskiria šias veiklos per interneto tinklą formas: tiesioginius ryšius, elektronines parduotuves ir kioskus, biržas, aukcionus ir paslaugas. Idealios elektroninės parduotuvės atveju turi būti visi pagrindiniai elektroninės prekybos struktūros elementai: prekių katalogas, prekių krepšelis, užsakymo forma, anketiniai asmens duomenys, mokėjimo informacija ir pristatymo vieta. Elektroninės parduotuvės privalėtų turėti visų rūšių atsiskaitymus, kuriuos pirkėjas galėtų rinktis pats.

Pagrindinės priežastys, kodėl vartotojai nenori naudotis elektronine komercija Lietuvoje: gana brangus internetinis ryšys, nesusiformavę nauji įgūdžiai, gyventojai nėra tikri dėl asmeninių duomenų saugumo, informacijos apie elektroninę komerciją trūkumas, atsiranda papildomų rūpesčių, techninių ir kitų, apribojančių elektroninės komercijos dalyvių skaičių.

Elektroninio verslo ir komercijos plėtros sąlygos – interneto, informacinių technologijų taikymo ir vartojimo lygio kėlimas, teisinio reguliavimo klausimų derinimas, interneto paslaugų kainų mažinimas, Vyriausybės prioritetai programoms, susijusioms su informacinės visuomenės kūrimu, nuolatinis interneto teikiamų galimybių visuomenei informavimas, naujos ir papildomos investicijos į perspektyvius elektroninės rinkos segmentus, kokybiškų paslaugų teikimas vartotojui.

Vadovaudamiesi teoriniais tinklalapių rengimo teiginiais, vyriausybinių institucijų, ne pelno organizacijų, verslo ir kitų įmonių patirtimi, galėjome kritiškai įvertinti tinklalapių rengimo principus, jų parametrus ir savybes ir pateikti šiuos apibendrinimus:

● įmonės tinklalapis gali žymiai dinamiškiau, dažniau ir pigiau teikti naujausią informaciją apie savo gaminį, paslaugas, jų kainas ir akcijas;

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 15 puslapių (4104 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 25 KB
  • Elektroninių rinkų segmentavimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Elektroninių rinkų segmentavimas. (2011 m. Sausio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/elektroniniu-rinku-segmentavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:33