Elementarių matematikos vaizdinių M. Montessori, Valdorfo, Gera pradžia lyginamoji analizė


Pedagogikos savarankiškas darbas.

Elementarių matematikos vaizdinių M. Montessori, Valdorfo, Gera pradžia lyginamoji analizė. Įvadas. Šio darbo tikslas palyginti M. Montessori, Valdorfo bei “Geros pradžios” ugdymo sistemas, jų skirtumus. Išvados.


Demokratėjant visuomenei, vis labiau atsigęžiama į asmenį, jo veiklą, todėl susidaro palankios sąlygos įsitvirtinti humanistinei pedagogikai.

Viena tokių humanistinių sistemų – M. Montessori ugdymo sistema. Jos esmė ta, kad ugdymas grindžiamas ne paklusmumu autoritetui, bet pagarba vaiko asmenybei, gerbiama jo laisvė ir ir remiama savivalda. Žmogus šioje sistemoje traktuojamas kaip nedaloma savivalda. Sistemos tikslas – ugdyti dvasiškai turtingą asmenybę. O tai galima pasiekti susivienijus visuomenės, šeimos ir ugdymo įstaigos pastangas.

Šio darbo tikslas palyginti M.

Apibendrintai galima teigti, kad kiekviena ugdymo sistema atsižvelgia į vaiką, jo ugdymąsi, taikomi įvairūs metodai, kad vaikai laisvai ugdytųsi. Skirtumas tik tas , kad M. Montessori dirba ir atskirai su kiekvienu individualiai vaiku, ko nėra Valdorfo ir “Geros pradžios “ ugdymo sistemoje. Taip pat galima išskirti jog dėmesys tėvams didesnis ugdymo sistemoje teikiamas Valdorfo ir ypatingai “Geros pradžios” ugdymo sistemoje, nes ypač čia tėvai įtraukiami į bendrą veiklą, vyksta atskirai jiems paskaitos, ko nematyti M. Montessori ugdymo sistemoje.

  • Pedagogika Savarankiški darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Inga
  • 8 puslapiai (1291 žodis)
  • Universitetas
  • Pedagogikos savarankiški darbai
  • Microsoft Word 29 KB
  • Elementarių matematikos vaizdinių M. Montessori, Valdorfo, Gera pradžia lyginamoji analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Elementarių matematikos vaizdinių M. Montessori, Valdorfo, Gera pradžia lyginamoji analizė. (2017 m. Spalio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/elementariu-matematikos-vaizdiniu-m-montessori-valdorfo-gera-pradzia-lyginamoji-analize.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 13 d. 20:32