Elgesys Anglijoje


Vadybos referatas. Įvadas. Dėstymas. Susitikimų planavimas. Susitikimų planavimas- darbo valandos. Pokalbiai telefonu. Pokalbiai telefonu – mobilus telefonai. Klientų priėmimas. Klientų priėmimas – klientų aptarnavimas. Verslo apranga. Kreipimasis. Derybos. Laisvalaikis ir pramogos. Elgesio normos. Elektroninis paštas. Bendravimo kalba. Išvados. Literatūros sąrašas.


Taigi planuojant susitikimą Didžiojoje Britanijoje svarbiausia būti punktualiems, darbo metu negalima kalbėti telefonu, ir per susitikimus mobilusis telefonas turi būti išjungtas arba įjungtas tylusis režimas. Priimant klientus svarbiausia pirmas įspūdis, todėl jie daug dėmesio skiria klientų aptarnavimui gerinti. Taip pat jie tiksliai neturi nustatytos aprangos kodekso. Jiems taip pat labai svarbu susikurti ryšių tinklą.

Taigi galime teigti kad Britų versle svarbiausia klientai, todėl jie skiria jiems daug dėmesio.

  • Vadyba Referatai
  • 2014 m.
  • 12 puslapių (1559 žodžiai)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 541 KB
  • Elgesys Anglijoje
    10 - 2 balsai (-ų)
Elgesys Anglijoje. (2014 m. Vasario 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/elgesys-anglijoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:48