Elgiasio ir emocijų sutrikimai atvejo analizė


Pedagogikos analizė. Tyrimo tikslas. Tyrimo uždaviniai. Informacija apie berniuką. Skautų būrelio vadovei. Logopedė teigia. Psichologė teigia. Specialioji pedagogė teigia. Socialinė pedagogė teigia. Probleminė situacija. Probleminės situacijos analizė dalyvių akimis. Rekomendacijos mokyklos pedagogams , dirbantiems su vaiku , turinčiu kompleksinį sutrikimą bendrieji mokymosi sutrikimai , aktyvumo ir dėmesio sutrikimas. Ypatingas dėmesys. Paskatinimo formos. Vaiko apkabinimas. Džiugi šypsena. Rekomendacijos tėvams , kurių vaikas turi kompleksinį sutrikimą bendrieji mokymosi sutrikimai , aktyvumo ir dėmesio sutrikimas. Naudota literatūra.


Išanalizuoti vaiko turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių: kompleksinį sutrikimą( bendrieji mokymosi sutrikimai , aktyvumo ir dėmesio sutrikimai) , situaciją mokykloje .

Išsiaiškinti ar buvo taikytos alternatyvios priemonės sprendžiant neadekvataus vaiko elgesio situaciją mokykloje.

Ar buvo kreiptasi į mokyklos švietimo pagalbos specialistus.

Parengti rekomendacijas tėvams ir pedagogams dirbantiems su kompleksinį sutrikimą turinčiu vaiku .

Mokyklose pedagogai susiduria su įvairiais sunkumais. Dažniausiai su mokymosi ar elgesio ir emocijų sutrikimais . Ankstyvojo amžiaus vaikų emocinė, socialinė bei kultūrinė raida be galo svarbi vaikų savireguliacijos intensyvumui. Normaliai funkcionuojant šioms psichinėms sferoms, galima, labiau pilnavertė vaiko raida.

Šeimoje , tėvai naudodami fizines bausmes prieš vaiką ir taikydami netinkamus auklėjimo metodus, gali dar labiau pakenkti jo asmenybės vystymuisi . Patyrę prievartą vaikai patys tampa agresyviais . Su mažesniais ir silpnesniais jie elgiasi taip , kaip su pačiu buvo elgiamasi . Mokyklinio amžiaus vaikams, kai ypač didelis krūvis , konfliktai mokykloje , ypatingi mokymosi sunkumai ir pedagoginės klaidos gali išprovokuoti neurozę. Dažnai tuo skundžiasi vaikai , nepajėgūs vykdyti mokyklos ir tėvų reikalavimų .

Dabar pateiksiu atvejo analizę, kurioje norėčiau jums pristatyti vaiką , turintį kompleksinį mokymosi sutrikimą ( bendrieji mokymosi sutrikimai , aktyvumo ir dėmesio sutrikimas).

Tomas (vardas pakeistas) – 9 metų, 3 klasės mokinys, turintis kompleksinį sutrikimą (bendrieji mokymosi sutrikimai , aktyvumo ir dėmesio sutrikimas ). Mokymosi stilius: regimasis .

Mama–38m., išsilavinimas–vidurinis. Tėčiui-37metai, išsilavinimas-pagrindinis. Tomas-antrasis vaikas šeimoje. Sesei-14 metų , mokosi pagrindinėje mokykloje.

Pirmoje klasėje, vaiko elgesys didelių problemų nekėlė .Vaikas mėgdavo kūno kultūros , dailės ir muzikos pamokas. Mokslo metų eigoje išryškėjo lietuvių kalbos ir matematikos mokymosi sunkumai. Berniukas išmoko rašyti tik lengvesnes rašytines raides, išmoko skaityti trumpus dviskiemenius žodžius. Sunkiai sekėsi atlikti sudėties ir atimties matematinius veiksmus ir sukaupti dėmesį. Kadangi vaikas turėjo ryškių kalbėjimo ir kalbos sutrikimų , nuo šešerių metų jam buvo teikiama logopedo pagalba.

2 klasėje išryškėjo dar gilesnės mokymosi problemos. Atsirado ir elgesio problemų pamokų ir pertraukų metu . Sprendžiant elgesio problemas Tomas ne kartą lankėsi pas socialinę pedagogę . Vėliau berniukui buvo pradėta teikti psichologo pagalba. Vaikas lankė įvairius užklasinius būrelius: skautų būrelį, karate , dainavimo ir kulinarijos. Dalyvaujant užklasinėje veikloje berniukui elgesio problemos pasireikšdavo retai, nes tai buvo jo mėgstama veikla.

  • Pedagogika Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1953 žodžiai)
  • Mokykla
  • Pedagogikos analizės
  • Microsoft Word 26 KB
  • Elgiasio ir emocijų sutrikimai atvejo analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Elgiasio ir emocijų sutrikimai atvejo analizė. (2015 m. Spalio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/elgiasio-ir-emociju-sutrikimai-atvejo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 14:25