„Emirates Airlines“ oro linijų bendrovės analizė


Vadybos kursinis darbas.

Įvadas. Įmonės aprašymas. Organizacijos aplinka. Išorinės aplinkos analizė. Tiesioginio poveikio veiksniai. Vartotojai. „Emirates Airlines“ vartotojai. Konkurentai. „Emirates Airlines“ konkurentai.


1952 m. Laikomi pirmojo keleivinio lėktuvo išradimo metais. Nuo šios datos prasidėjo naujasis keliavimo būdas, kuris iki šių dienų gerokai patobulėjo ir yra prieinamas beveik kiekvienam iš mūsų.

įvertinti bendrą savo veiklos patrauklumą organizacijos stabilumo ir tolimesnio augimo aspektais.

Kaip ir visur, oro linijų vartotojai dažniausia skirstomi į dvi grupes, t.y. verslo klasės bei paprastuosius ekonominės klasės klientus. Paanalizavus kokiais tikslais žmonės renkasi būtent šią aviakompaniją, galima teigti, jog pagrinde žmonės stengiasi gauti kokybiškus skrydžius bei aptarnavimą jo metu. Iš daugiau nei 100 klientų atsiliepimų susidaro nuomonė, jog šios aviakompanijos pagrindinis klientu pritraukimo būdas- patogūs, greiti ir komfortabilūs skrydžiai.

Taip pat „Emirates Airlines“ renkasi didžioji dalis klientų dėl itin plataus skrydžių pasirinkimo, t.y. virš 100 skrydžių po visą pasauli. Be abejo ši kompanija yra ganėtinai brangi, todėl didžioji dalis klientu moka didelius pinigus už suteiktas paslaugas.

Apibendrinant galima teigti, jog ši oro linijų kompanija teikia patogias, greitas bei malonias keliones, tačiau už ganėtinai brangius pinigus.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1469 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 105 KB
  • „Emirates Airlines“ oro linijų bendrovės analizė
    10 - 6 balsai (-ų)
„Emirates Airlines“ oro linijų bendrovės analizė. (2016 m. Balandžio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/emirates-airlines-oro-liniju-bendroves-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:37