Emocinis veiksnys pardavime, jo svarba


Vadybos referatas. Emocinis veiksnys pardavime, jo svarba. Turinys. Emocinis veiksnys ir vertė. Pardavimo kalba. Problemos svarba ir aktualumas. Jausmai. Santykiai. Išvados. Literatūra. Kiekvienas verslo vadovas privalo savo produktą parduoti kam nors iš šalies. Tai visai natūraliai daro bet kas, kurio darbas susijęs su pardavimu ir yra lemiamas rinkodaros. Tačiau taip galima apibūdinti ir architektus, inžinierius ir advokatus, nes jie siūlo pirkti savo paslaugas. Nors ankščiau jų profesijos nebuvo apibūdinamos kaip pardavimų. Artėja metas kai daug dirbančiūjų arba ką nors paradavinės, arba padės tai daryti. Daugialyje gyvenimo sričių visa veikla orientuojama pirkėjų, partnerių ar tiekėjų link. Todėl dauguma žmonių- nori to ar ne- atsiduria tiesioginio pardavėjo vaidmenyje. Parduodama ne tik specifinės prekės, bet ir idėjos, jų igyvendinimas, asmeniniai gebėjimai, talentai, nuotaikos ir kt. Parduodama kiekvieną dieną. Perkame ir parduodame net savo asmeniniame gyvenime, ir pirkimo ar pardavimo sprendimus priimame taip, kaip mums atrodo geriau. Štai, pavyzdžiai,veni renkasi atostogas italijoje, o kiti- danijoje; arba sakome neturime lėšų šaldytuvui, o imame ir nusiperkame stereo aparatūrą. Bedraudami su žmonėmis nuolat patenkame į pirkimo- pardavimo situaciją. Norint geriau suprasti kas yra pardavimas reikia įsisukti į šį procesą. Daugeliui atrodo, kad pirkėjo padėtyje atsidūręs žmogus daro racionalius sprendimus, iš tiesų taip nėra. Daugelis žmonių paklūsta jausmams, t. Y. Emocijoms. Todėl tie, kurie susigaudo situacijoje yra puikūs pardavėjai.


Rvv 04m. Gr. Studentė: k. Spirinauskaitė dėstytojas:

Artėja metas kai daug dirbančiūjų arba ką nors paradavinės, arba padės tai daryti. Parduodama kiekvieną dieną.

Perkame ir parduodame net savo asmeniniame gyvenime, ir pirkimo ar pardavimo sprendimus priimame taip, kaip mums atrodo geriau.

Norint geriau suprasti kas yra pardavimas reikia įsisukti į šį procesą. Daugelis žmonių paklūsta jausmams, Emocijoms.

Apskritai žmonės labai menkai supranta, kaip emocinės jėgos veikia. pardavimo psichologija , reikia geriau išmanyti pardavimo psichologiją , kartoja daugelis. I šį klausimą atsakyti nėra taip paprasta.

Pati pardavėjo profesija kai kuriems gali atrodyti nepriimtina. Bet galima teigti kad pardavėjai pdeda pirkėjui išspręsti problemas.

Mūsų pasaulyje geras pardavėjas yra tas, kuris sugipirmiausia pirkimą lemia jausma, o ne protas. Racionalumas suveikia daug vėliau. Iš tiesų perkame ne prekę, ne paslaugas. Perkame jausmus. Perkame tokį jausmą, kurį manome patirsią tik tada, kai įsigysime ir naudosime prekę ar paslaugą.

žmones, perkančius prekes ar paslaugas įmonėms, taip pat daugiau ar mažiau veikia jausmai. Tas pats vyksta prinorint tapti gerais pardavėjais būtina įsisavinti tikrosios vertės esmę. Būtina išmokti atskirti konkrečią ekonominę vertę ir emoį kalbėjmą turime žvelgti kaip į pardavimo formą perkialtine prasme. Juk norime paveikti ir patraukti į save kitus, ir dažniausiai- elegantiškai siekdami sutarimo. Jei į galvas kalsime tik sausus argumentus, nepavyks.

Svarbu kalbėti taip, kad valdytume situaciją ir darytume poveikį. Tikslas- įtikinti, kad jie atsidurtų mūsų pusėje. Svarbiausia, kad tai ką sakome suveiktų, nesvarbu nei skiryba nei gramatika( žinoma geriau laikytis taisyklių j). Galime ją vadinti pardavimo, poveikio ar motyvavimo kalba.

Labai svarbu būti atidiems savo nuotaikai. Teigiamai suformuluotas posakis motyvuoja, skatina ir, atvirkščiai, neigiama formulusuprasti problemos svarbą ir aktualumą- nelengvas uždavinys. Visiškai aišku: kuo problema aktualesnė, tuo greičiau ir tinkamiau reikia ją išspręsti. O kadangi problemos išsprendimo vertė didelė, pasiryžtama viskam, kad tik tikslas būtų pasiektas. Vadinasi, problemos išsprendimo vertė priklauso nuo problemos svarbos ir aktualumo. Išvada atrodo labai paprasta, tačiau, jei norima tapri geru pardavėju, ją įsisąmoninti btaigi, pardavėjas turi ieškoti kaip tik šia kryptimi: jis privalo įžvelgti dalykines problemas, suvokti varomąsias, veikti paskatinusias jėgas ir, tik viską įvertinęs, pateikti savo pasiūlymą.

  • Vadyba Referatai
  • 2010 m.
  • 9 puslapiai (1789 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 15 KB
  • Emocinis veiksnys pardavime, jo svarba
    8 - 3 balsai (-ų)
Emocinis veiksnys pardavime, jo svarba. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/emocinis-veiksnys-pardavime-jo-svarba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:45