Emocinių socialinių gebėjimų ugdymas teatro užsiėmimuose


Menų esė. Emocinių socialinių gebėjimų ugdymas teatro užsiėmimuose.


Mokykla tai vieta, kuri lydi mokinį net dvylika metų. Atėjęs vaikas čia ima bręsti, formuojasi jo asmenybė, vertybės. Baigęs mokyklą jaunuolis patenka tarsi į kitą pasaulį, kuriame daugybė pasirinkimų ir juos gali priimti tik jis pats savarankiškai. Būtent todėl, man, kaip būsimai pedagogei svarbu įsigilinti į emocinį socialinį ugdymą, kurio pagalba galima ugdyti mokinių gebėjimus, kaip: dirbti kartu su kitais, produktyviai mokytis, atlikti svarbiausius vaidmenis šeimoje, bendruomenėje, darbo vietoje. Pasak, A.Valantino (2009): „Socialinis emocinis ugdymas laikomas viena veiksmingiausių geros vaikų psichikos sveikatos užtikrinimo ir smurto prevencijos priemonių. Teigiama, kad šio ugdymo rezultatas – gyvenime svarbūs įgūdžiai – tai grandis, susiejanti akademines žinias su sėkme mokykloje, šeimoje, bendruomenėje, darbo vietoje.‘‘.

  • Menai Esė
  • 2014 m.
  • 8 puslapiai (2457 žodžiai)
  • Menų esė
  • Microsoft Word 29 KB
  • Emocinių socialinių gebėjimų ugdymas teatro užsiėmimuose
    10 - 2 balsai (-ų)
Emocinių socialinių gebėjimų ugdymas teatro užsiėmimuose. (2014 m. Gegužės 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/emociniu-socialiniu-gebejimu-ugdymas-teatro-uzsiemimuose.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 22:13