ERGO Lietuva rinkodaros veiklos analizė


Vadybos savarankiškas darbas.

Įvadas. „UADB ERGO Lietuva“ įmonės charakteristika. „UADB ERGO Lietuva“ vizija, misija ir vertybės. Rinkodaros veiklos analizė. „UADB ERGO Lietuva“ įmonės konkurentai. „Uadb ergo Lietuva“ ssgg analizė. „Uadb ergo Lietuva“ rinkos aplinkos analizė. „Ergo Lietuva“ socialinė atsakomybė. „UADB ERGO Lietuva“ finansinės ataskaitos 2009-2011m. Išvados. Literatūra.


Šiomis dienomis daugelis draudimo kompanijų turi savo internetinius puslapius, didžiausių draudimo kompanijų puslapiuose galima rasti elektronines skaičiuokles, kuriomis galima klientui apsiskaičiuoti kiek ,pavyzdžiui, vienoje ar kitoje įmonėje jam teks sumokėti už draudimo paslaugas. Galima pastebėti, jog įmonės, kurios yra įsikūrusios anksčiau, t.y. UAB DK „PZU Lietuva“ ir UAB „Gjensidige Baltic“ teikia gan aukštas draudimo kainas. Nors ERGO Lietuva draudimo įmonė nėra įsikūrusi naujai, tačiau ji teikia vidutines kainas savo teikiamoms paslaugomis atsižvelgdama į šių dienų tendencijas.

Remiantis šia diagrama galima pastebėti, kad didžiausias draudimu skaičius pastebimas privalomojo vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo paslaugoms, t.y. 33%, šiek tiek mažesnė dalis apima kasko draudimą 29% ir turto draudimą 25% . Pati mažiausioji dalis atitenka bendros civilinės atsakomybės draudimų paslaugoms 5% ir draudimo paslaugoms nuo nelaimingų atsitikimų 8% visų teikiamų draudimo paslaugų.

Atlikus UADB „ERGO Lietuva“ SSGG analizę, t.y. įvertinus draudimo įmonės grėsmes, galimybes, silpnybes ir stiprybes, buvo išsiaiškinta esminė problema. Daugėjant draudimo įmonių skaičiui klientai renkasi kitas draudimo kompanijas. Taip pat sumažėjęs klientų skaičius gali būti susijęs ir su šiuo metu šalyje vyraujančia ekonomine krize dėl kurios sumažėjo paklausa ne pirmo būtinumo paslaugų ir prekių. Kita vertus, įmonė yra išsaugojusi savo gerą vardą ir nuolat plečia savo įmonės žinomumą, kuris skatina didesnę paklausą rinkoje.

Kiekvienai veikiančiai įmonei įtaką daro jos rinkodaros aplinka, draudimo bendrovėms tai taip pat nėra išimtis. Draudimo rinkodaros aplinkoje yra svarbu kitų įmonių veiklos aplinka, kurie tiesiogiai arba netiesiogiai daro įtaką rinkodaros sprendimams bei pačios įmonės veiksmingumui.

Siekiant sėkmingos įmonės plėtros įmonės klientams turi teikti tokias paslaugas, kurios tenkintų vartotojų lūkesčius. Todėl įmonės vadovas turi nuolat stebėti įvykius vykstančius išorinėje aplinkoje, įvertinti atsirandančius pokyčius į juos tinkamai reaguoti ir prisitaikyti. Aplinką galima suskirstyti į vidinę (mikro) ir išorinę (makro) aplinkas.

Išorinė (makro) aplinka, tai aplinka, kurios veikiami veiksniai nepriklauso nuo pačios verslo įmonės, tačiau daranti didelę įtaką įmonės veiklai. Šiandien, šiuolaikinis kiekvienos įmonės valdymas yra neatsiejamas nuo išorinių veiksnių veikiančių kompaniją. Norint efektyvių rezultatų neužtenka tik žinoti apie išorinius faktorius. Yra labai svarbu susipažinti ir įvertinti veikiamas sąlygas iš išorės bei gebėti tą aplinką valdyti.

ERGO Lietuva rinkodaros veiklos analizė. (2016 m. Kovo 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/ergo-lietuva-rinkodaros-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 05:57