Ergo marketingo kompleksas


Marketingo referatas.

Įvadas. Draudimos įmonės veikla. Rinkos analizė. Paslaugų teikimo eiga. „ergo „ kainodara. "ergo lietuva" rėmimo priemonės. Ergo paslaugų vartotojų ir teikėjų struktūra. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.


Šiuolaikinis verslas atsidūrė sudėtingoje aplinkoje, kurioje pokyčiai yra pastovus reiškinys. To pasėkoje įmonėms atsirado būtinybė nustatyti savo tikslus bei planus jiems pasiekti. Tai kiekvienoje įmonėje tapo besitęsiančiu procesu. Tam, kad sėkmingai veikti toliau ir nustatyti kryptį į ateitį reikia įvertinti esamą padėtį.

Šiame darbe apžvelgiau ERGO marketingo programą.

2014 Lietuvoje veikė 24 draudimo įmonė. 9 įmonės teikė gyvybės draudimo ir 15 įmonės – ne gyvybės draudimo paslaugas.

Nepaisant ženklaus draudimo rinkos augimo Lietuvoje draudimo įmokos tesudaro tik apie 1,5 proc. šalies BVP. Minėtas rodiklis yra gerokai mažesnis už atitinkamą rodiklį Europos Sąjungoje ir Vidurio Europos šalyse. Tai rodo, kad mūsų draudimo rinka vis dar turi didžiulį augimo potencialą.

ERGO vertina ir brangina ilgalaikius santykius su savo klientais. Bendrovė rūpinasi pastovių ryšių su klientais palaikymu, remia ir skatina draudėjų lojalumą. Ilgalaikiai ir abipusiai naudingi santykiai su klientais grindžiami tarpusavio pasitikėjimu ir pagarba. Tik stabiliai veikianti, finansiškai patikima draudimo įmonė gali suteikti klientui nuolatinę draudiminę apsaugą.

Palankaus įvertinimo sulaukė patobulintos Turto visų rizikų, Gyventojų turto, Įmonių ir organizacijų turto, Bendrosios civilinės atsakomybės draudimo ir Draudimo nuo nelaimingų atsitikimų paslaugos. Gamybinės įmonės pripažino Įrengimų gedimo draudimo naudą.

“ERGO Lietuva” paslaugų kokybę užtikrina ne tik platus draudimo paslaugų pasirinkimas klientų aptarnavimo tinklas, bet ir moderniausia Lietuvoje Nuostolių sureguliavimo centrų (NSC) sistema. Jos paskirtis operatyviai ir teisingai nustatyti kliento patirtus nuostolius bei laiku išmokėti žalos kompensaciją.

Privalomojo transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės draudimo (TPVCA) kainos ne gyvybės draudimo bendrovėse Lietuvoje

c. viešą: stacionarią – šviečiančios iiškabos ant pastatų Lietuvos miestuose;

Paslaugos vartotojas - fizinis asmuo, namų ūkis arba organizacija. Kai kurios paslaugos skiriamos tiesiogiai fiziniam asmeniui, kitos namų ūkiams ( net jei jį sudaro vienas asmuo). Akivaizdu, kad pastarųjų paslaugų poveikio objektas yra fizinio asmens arba namų ūkio nuosavybėje esančios materialinės vertybės.

2014-jų metų pabaigoje Lietuvoje veikė 24 draudimo įmonė. 9 įmonės teikė gyvybės draudimo ir 15 įmonės – ne gyvybės draudimo paslaugas. “ERGO Lietuva” užima apie 15( visos šalies rinkos.

  • Marketingas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1894 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 114 KB
  • Ergo marketingo kompleksas
    10 - 3 balsai (-ų)
Ergo marketingo kompleksas. (2016 m. Balandžio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/ergo-marketingo-kompleksas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 02:04