Ermitažas įvaidžio kūrimo programos parengimas


Vadybos skaidrės. “Ermitažas” įvaidžio kūrimo programos parengimas. Tikslai. Pritraukti vartotojus Gaminti ir. Tikslų kriterijai. Norint pritraukti vartotojus reikia reklamuotis televizijoje. Tikslinės auditorijos. Uab ,,Ermitažas’’ apsiperka įvairias pajamas turintys pirkėjai. Strategijos pasirinkimo alternatyvos. Išvystyti reklamos strategiją Intensyviau. Įvaizdžio kūrimo programos vidaus įtakos grupėms. Darbuotojų santykiai su valdžios atstovais turi būti geri. Įvaizdžio kūrimo programos išorinėms įtakos grupėms. Reklama Spauda Internetiniai baneriai Logotipas Lauko reklama Reklama ant transporto. Biudžeto sudarymas.


Pritraukti vartotojus Gaminti ir parduoti daugiau produkcijos Būti pranašesniems už konkurentus Skatinti darbuotojus premijomis Tobulinti technologijas.

Norint pritraukti vartotojus reikia reklamuotis televizijoje, spaudoje Pagaminant pigiau galėsime sumažinti prekių kainas ir padidinti pardavimo kiekį Nukonkuravus konkurentus taptume lyderiu rinkoje Skatinant darbuotojus jie dirbs efektyviai ir taip padidės ne tik produkcija, bet ir pagerės kokybė Su naujom technologijom pagaminsime pigiau,daugiau ir kokybiškiau.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2015 m.
  • 9 puslapiai (206 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 60 KB
  • Ermitažas įvaidžio kūrimo programos parengimas
    10 - 7 balsai (-ų)
Ermitažas įvaidžio kūrimo programos parengimas. (2015 m. Sausio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/ermitazas-ivaidzio-kurimo-programos-parengimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 12:05