ES struktūriniai fondai ir jų parama kaimo plėtrai


Es strukturiniai fondai zemes ukiui. Kaimo pletros referatas. Es parama kaimo turizmui. Strukturiniai fondai kaimo. Europos sajungos fondai ukininkams. Kaimo pletra fondas europos sajunga. Kriterijai gauti es paramą žemės ūkiui. Grėblys vartytuvas šperos. Parama zemes ukiui konspektas. Paramos kaimo plėtrai fondas.

Žemės ūkio referatas. Įvadas. Kaimo plėtra. Kaimo plėtros politikos reikalingumas. Kaimo plėtros politikos struktūra. Kriterijai gauti paramą kaimo plėtrai. Tinkamos finansuoti išlaidos. Struktūriniai fondai. Es struktūrinės paramos tikslai. Išvados. Naudoti šaltiniai.


Lietuvai, tapusiai europos sąjungos (es) nare, atsivėrė realios galimybės pasinaudoti es struktūrinių fondų parama kaimo plėtrai ir taip kartu su visomis es valstybėmis narėmis siekti vieno svarbiausių es tikslų – ekonominės ir socialinės sanglaudos. Es struktūrinių fondų parama Lietuvai šiuo metu skiriama pagal Lietuvos 2007–2013 metų bendrąjį programavimo dokumentą (bpd).

Es struktūrinių fondų parama žemės ūkiui padės pagerinti ūkių struktūrą, paįvairinti žemės ūkio veiklą, modernizuoti įmones, laivyną, sudarys sąlygas privačių miškų kaimo vietovių prisitaikymui ir plėtrai. Pagal bpd iš es struktūrinių fondų remiami struktūriniai žemės ūkio sektoriaus pokyčiai, skatinama es kokybės standartus atitinkanti gamyba ir ūkininkavimo metodai, padėsiantys Lietuvos žemės ūkio produkcijai konkuruoti es. Es struktūrinių fondų parama gali pasinaudoti žemės ūkio bendrovės, kooperatinės bendrovės (kooperatyvai), ūkininkai, kaimo gyventojai, kaimo bendruomenės, valstybinės institucijos ir privačios įmonės, nevyriausybinės organizacijos, mokymo institucijos,žvejybos, akvakultūros, žuvų perdirbimo įmonės, žvejai, laivų savininkai ir kitos žemės ūkio sektoriui priklausančios organizacijos. Es struktūrinių fondų lėšomis yra remiami žemės ūkio sektoriaus projektai, kurie atitinka bpd nurodytus prioritetus, priemones ir remtinas veiklos rūšis. Paraiškos gauti es struktūrinių fondų paramą teikiamos nacionalinei mokėjimo agentūrai paskelbus kvietimą tpokyčiai, prasidėję Lietuvoje po nepriklausomybės atkūrimo, pastebimai sumažino darbo vietų ir paslaugų žemės ūkiui skaičių kaimo vietovėse. Dėl sumažėjusio užimtumo ir vyraujant smulkiems ūkiams, dauguma kaimo gyventojų nepajėgia įsigyti nuosavos, žemės ūkio veiklai reikalingos, technikos.

Siekiant gerinti kaimo vietovių infrastruktūrą, mažinti kaimo vietovių atotrūkį lyginant su miesto vietovėmis ir stabilizuoti demografinę situaciją kaime, būtina užtikrinti paslaugų žemės ūkiui sektoriaus plėtrą kaime. Paslaugų žemės ūkiui plėtra, sudarys galimybę sukurti naujas darbo vietas, užsidirbti papildomų pajamų, įvairinti veiklą, didinti žemės ūkio paslaugų įvairovę, pagerinti gyvenimo ir darbo sąlygas kaime. Tai ypatingai aktualu regionams, kuriuose gamtinės sąlygos nepalankios tradicinei žemdirbystei.

Tarybos reglamentas dėl europos žemės ūkio kaimo plėtros fondo (ežūkpf) paramos kaimo plėtrai paslaugas žemės ūkiui reglamentuoja 52 straipsnio b dalies i papunktyje bei 56 straipsnyje.

  • Žemės ūkis Referatai
  • 2011 m.
  • 11 puslapių (2047 žodžiai)
  • Žemės ūkio referatai
  • Microsoft Word 20 KB
  • ES struktūriniai fondai ir jų parama kaimo plėtrai
    10 - 1 balsai (-ų)
ES struktūriniai fondai ir jų parama kaimo plėtrai. (2011 m. Balandžio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/es-strukturiniai-fondai-ir-ju-parama-kaimo-pletrai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 16:35