Estetinė - taikomoji kūryba reklamoje


Marketingo kursinis darbas. Informacinių šaltinių apžvalga. Reklamos samprata. Reklamos skleidimo būdai. Žmogaus psichinių procesų pažinimas reklamoje. Kūrybiškumas. Kūryba reklamoje. Estetika reklamoje. Darbo metodai ir priemonės. Giluminis interviu. Apklausa. Reklamų apžvalga. Darbo rezultatai ir jų aptarimai. Giluminis interviu. Apklausa. Reklamų apžvalga. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros šaltiniai.


Temos aktualumas.

Ši tema yra aktuali, nes estetiškumo ir kūrybiškumo trūkumas jau dabar yra amžiaus problema. Daugelis šiuolaikinių žmonių nebežino kas yra kūrybingas, subtilus meninis darbas. Vienos reklamos yra pavyzdingos, o kitos tiesiog bukina visuomene ir slopina žmonių originalumą, kūrybiškumą. Estetiškumą supranta savaip, o juk estetika, tai grožio idealas.

Probleminiai klausimai.

1.Ar reklamose mažėja estetika ir kūrybiškumas?

2.Ar Lietuvos reklamos agentūroms trūksta kūrybiškumo?

Tyrimo objektas.

Reklama, kaip estetinė taikomosios kūrybos dalis.

Tyrimo tikslas.

Identifikuoti reklamą, kaip kūrybinę industriją.

Tyrimo uždaviniai.

1.Sužinoti ar kūrybiškumas ir estetika yra neatsiejama nuo reklamos.

2.Išsiaiškinti ar kūrybiškumas nykstanti savybė.

3.Peržvelgti Lietuvos reklamos agentūrų kūrybinius darbus.

Estetinė - taikomoji kūryba reklamoje. (2014 m. Gegužės 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/estetine---taikomoji-kuryba-reklamoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 06:08