Etikos problemos reklamoje


Etikos rašinys. Etikos problemos reklamoje.


Etikos problemų reklamoje yra žymiai daugiau, tačiau jas nėra lengva pastebėti dėl profesionalaus komercininkų darbo, kuriuo problemas ir pažeidimus siekiama nuslėpti. Aiškus yra vienas dalykas – etikos pažeidimų ir problemų yra apstu kiekvienoje reklamoje (šiomis dienomis pats žodis reklama vartotojų tarpe yra tapatinamas su žmogaus pasąmonės veikimu, konkurentų ginčais ir melagystėmis) ir siekiant pelno, pažeidimai nėra taisomi, problemos nėra sprendžiamos. Juos tiesiog yra stengiamasi nuslėpti, ar pateikti kaip gerą dalyką. Kiekvienas reklamos užsakovas stengiasi, kad jo produkto reklama pasiektų vartotoją ir informacija nebūtų pamiršta, o dėl to yra kaltas pelnas, kurio vaikosi visos įmonės. Taigi, kol reklamomis bus siekiama tik pagerinti pelną (nekeliant produkto kokybės), apie etiką jose šnekėti negalima. Turint omenyje, kad reklama veikia žmogaus pasąmonę ir augančios kartos bus vis lengviau psichologiškai paveikiamos.

  • Etika Rašiniai
  • 2014 m.
  • 5 puslapiai (1665 žodžiai)
  • Etikos rašiniai
  • Microsoft Word 16 KB
  • Etikos problemos reklamoje
    10 - 3 balsai (-ų)
Etikos problemos reklamoje. (2014 m. Spalio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/etikos-problemos-reklamoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:35