Etinės problemos rekreacijoje ir turizme


Turizmo referatas. Etinės problemos rekreacijoje ir turizme. Įvadas. mikroetikos problemos. Bendravimas. Korupcija. Apgavystės ir melas. Seksualinis priekabiavimas. Tinkama darbo apranga. makroetikos problemos. Elitizmas. Paternalizmas. Diskriminacija. Kontrabanda. Sekso turizmas. Žala ekologijai. Turistų saugumas. Išvados. Literatūros sąrašas. Bibliografinių nuorodų sąrašas.


Bendravimas šiuo metu yra labai svarbus dalykas. Daugelis mano, kad bendravimas - tai tik kalbėjimasis. Bendraujant įprasta dalintis informacija, emocijomis, mintimis. Labai svarbu mokėti etiškai ir socialiai bendrauti. Turizmo sektoriuje bendravimas yra neišvengiamas dalykas. Turizmo darbuotojai turi gebėti pateikti klientui informaciją taip, kad klientas ją suprastų, priimtų teigiamai ir nebūtų pażeistos moralės normos. Kaip ir kitur taip ir šioje sferoje, żmogus negali bendrauti šiurkščiai, atgrasiai. Jis privalo laikytis dorybės normų, sążiningumo, mandagumo ir nešališkumo taisyklių. Rekreacijos ir turizmo versle su paslaugos pirkėju turi būti elgiamasi itin etiškai, nes tik turistų dėka egzistuoja agentūra. Yra nemażai pavyzdżių, kai agentūra netenka savo kliento vien dėl nepagarbaus ar šiurkštaus elgesio, kai nėra suteikiama visa norima ar reikalinga informacija. Todėl bendravima šioje sferoje użima ypač svarbią vietą.

Visose darbo srityse vyrauja tinkama darbo apranga, kurios darbuotojai privalo laikytis. Dażnai żmonės painioja darbą su laisvalaikiu, ypatingai moterys, jos nori atrodyti kuo grażiau, seksualiau, taip pażeisdamos darbo aprangos kodeksą. Turizmo agentūrose moterys apsirengia trumpus sijonukus ir palaidines su iškirptem, kurie trikdo klientų susikaupimui, ypač vyrų, żmogus nebegali susikaupti ir įsigilinti į jam teikiamą informaciją. Turizmo agentūros darbuotoja privalo atrodyti solidżiai, pasitempusi, tvarkinga, bet neiššaukianti, kad būtų priimtina abiejų lyčių atstovams. Viešbučiuose tarnautojai privalo dėvėti vienodas aprangas, kad būtų galima atpażinti jį kaip darbuotją, o ne kaip viešbučio klientą. Svarbiausia pasirinkti spalvas ir stilių, tai galėtų atspindėti ir patį viešbutį, bet kaip ir ankščiau minėjau, tai negali būti labai iššaukianti apranga, kad neatitrauktų klientų dėmesio. Apranga turėtų tenkinti ir darbuotojus, tai turi atspindėti geranoriškumą, o ne norą pademonstruoti madas.

Tai tam tikros grupės atsiradimas, noras išsiskirti iš kitų, siekti visuomenės pripažinimo, nes tai suteikia monopoliją ir mažina kitų kontrolę. Toks reiškinys dažnai pasireiškia išpuikimu, saves aukštinimu, laikant save geresniu už kitus. Toks dirbtinumas dažnai paaštrina tarpusavio santykius, trukdo bendradarbiaut. Turizmo sektoriuje tai gali komplikuoti agentūros veiklą. Kiekvienas klientas, net ir nežadantis įsigyti kelionės ar kokios kitos paslaugos, privalo būti priimtas kaip ir visi kiti apsilankę, šiltai ir mandagiai. Jam turi būti suteikiama visa informacija, kuri yra būtiniausia teiraujantis apie tam tikrą paslaugą. Pavyzdžiui, nemanau, kad, kuris nors norėtų lankytis ir bendrauti su žmogumi, kuris klientą laiko už save „žemesnį“, prastesnį ir nesuteikia visos reikalingos informacijos, ar elgiasi šiukrščiai.

  • Turizmas Referatai
  • 2013 m.
  • 10 puslapių (1984 žodžiai)
  • Universitetas
  • Turizmo referatai
  • Microsoft Word 416 KB
  • Etinės problemos rekreacijoje ir turizme
    9 - 3 balsai (-ų)
Etinės problemos rekreacijoje ir turizme. (2013 m. Balandžio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/etines-problemos-rekreacijoje-ir-turizme.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:37