Etnokultūrinis žaidimas


Etnologijos referatas.

Žaidimas „ gegutytė tupi tupi “. Žaidimo „ Gegutytė tupi tupi “ aprašymas. Gegutytė tupi tupi Gegutytė tupi tupi Vanagėlis žiūri žiūri. Gegutytė tupi tupi , Vanagėlis žiūri žiūri. Pazvalyk , motinyte , Pasigauti gegutytę Pazvalyk , motinyte. Mitologinė reikšmė. Gegutė ir vanagėlis. Fizinis aktyvumas. Emocijų suvokimas ir raiška. Savireguliacija ir savikontrolė. Savivoka ir savigarba. Santykiai su suaugusiaisiais. Santykiai su bendraamžiais. Sakytinė kalba. Meninė raiška. Iniciatyvumas ir atkaklumas. Mokėjimas mokytis. Literatūros sąrašas.


Įgytos kompetencijos, remiantis Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų aprašu, pagal ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymosi pasiekimų žingsnius (2014 m.) :

SAVIREGULIACIJA IR SAVIKONTROLĖ: Laikosi susitarimų, elgiasi mandagiai, taikiai, bendraudamas su kitais bando kontroliuoti savo žodžius ir veiksmus. Reaguoja į juo besirūpinančio suaugusiojo veido išraišką, balso intonaciją, žodžius, laikosi suaugusiojo prašymų ir susitarimų.

KŪRYBIŠKUMAS: Klausinėja, aiškindamasis jam naujus, nežinomus dalykus. Savitai suvokia ir vaizduoja pasaulį. Džiaugiasi savitu veikimo procesu ir rezultatu.

Taigi vaikai aktyviai mokėsi žaidimo taisyklių ir pažino juos supantį pasaulį nagrinėdami gyvūnus( šiuo atvėju gegutė, vanagas/sakalas). Tai atliko praktiškai išbandydami, tyrinėdami, kurdami savo personažus. Savo sukauptą patirtį žaidimo metu, žinias ir gebėjimus vaikai parodė skirtingais būdais – žaisdami, bendraudami, kalbėdami, tyrinėdami, kurdami, spręsdami kasdienes problemas.

Fizinio aktyvumo ir kasdieninio gyvenimo įgūdžių srityse vaikai stiprino savo sveikatą, gerino savo bei draugų emocinę savijautą, tobulino judesius bei laikyseną.

Mokėjimo mokytis srityje leido vaikams atrasti mokymosi motyvaciją ir sėkmę, skatinančią aiškintis, ką jau moka, žino, ką norėtų ir kaip galėtų išmokti.

Puikiai atsiskleidė įvairios tam amžiui (3 – 5m.) būdingos savybės, įgūdžiai, kompetencijos. Su vaikais apmąstėme savo individualius ugdymosi pasiekimus, žaidžiant šį žaidimą. Su vaikais sužinojome: apie žaidimo personažus, lavinome vaizduotę, fininį aktyvumą, bendradarbiavimą, muzikalumą ir t.t. Drauge išsiaiškinome, žaidimo taisykles, personažus, kaip bus renkami gegutytė ir vanagėlis. Išsirinkti sekėsi puikiai, pirmi personažai buvo tos dienos būdintys, vėliau vieni kitus išskaičiuodavo.

  • Etnologija Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (1361 žodis)
  • Universitetas
  • Etnologijos referatai
  • Microsoft Word 14 KB
  • Etnokultūrinis žaidimas
    10 - 7 balsai (-ų)
Etnokultūrinis žaidimas. (2016 m. Sausio 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/etnokulturinis-zaidimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 23:52