Eufemizmai ir jų vartojimas komercinėje reklamoje


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Eufemizmai samprata, reikšmė, funkcijos. Eufemizmų vartojimo tendencijos komercinėje reklamoje. Išvados. Literatūra.


Šio darbo tyrimo objektas – eufemizmai lietuviškose komercinėse spaudos reklamose. Darbo tikslas – išsiaiškinti pagrindines eufemizmų vartojimo tendencijas komercinių spaudos reklamų tekstuose. Darbo uždaviniai, padėsiantys įvykdyti darbo tikslą:

1.atskleisti eufemizmų sampratą ir reikšmę;

2.išsiaiškinti pagrindines eufemizmų funkcijas;

3.išanalizuoti reklamų tekstus, išskiriant pagrindines eufemizmų vartojimo tendencijas.

Tyrimo problema – eufemizmai komercinėse reklamose vartojami retai ir tik tose srityse, kuriose vengiama atvirai kalbėti apie tam tikrus reiškinius ar dalykus.

Eufemizmai ir jų vartojimas komercinėje reklamoje. (2013 m. Gruodžio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/eufemizmai-ir-ju-vartojimas-komercineje-reklamoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:20