Eurokos parduotuvės konkurencinio pranašumo didinimo galimybės


Eurokos skundai. Eurokos skundai 2012. Skundai eurokos. Kosmelita skundai. Skundai apie eurokos. Siulo darba eurokos. M. porterio 5 konkurenciniu veiksniu grupes. Skundai kosmelita. Darbas eurokos. Eurokos analize.

Vadybos kursinis darbas. Anotacija. Annotation. Įvadas. Konkurencinis pranašumas. Konkurencijos ir konkurencingumo sąvokos, jų įvairovė. M. Porter‘io penkių konkurencinių jėgų modelis. Konkurencinių strateginių grupių žemėlapis ir jo teikiama nauda. Konkurencingumo analizė. Uab „kosmelita“ veiklos tyrimas ir vertinimas. Bendrovės veiklos apibūdinimas. Bendrovės veiklą įtakojantys veiksniai. Rinkos tyrimas. Parduotuvės „eurokos“ užimama padėtis kosmetikos ir tualeto reikmenų mažmeninės prekybos specializuotų parduotuvių rinkoje. Konkurentų analizė pagal strategines grupes. Parduotuvės konkurencingumo analizė. Konkurentų analizė pagal m. Porter‘io modelį. Vartotojų nuomonės tyrimas. Tyrimo apibūdinimas. Tyrimo rezultatų analizė. Konkurencinio pranašumo didinimo pagrindinės sritys ir galimybės. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra. Priedas- anketa.


Pasiūlymai UAB „Kosmelita“ parduotuvių tinklo „Eurokos“ konkurencinio pranašumo didinimui:

1.Bendrovė turėtų padidinti savo parduotuvėse prekiaujamų prekių asortimentą, lygiuodamasi į konkurentus. Pardavinėti daugiau namų apyvokos prekių ir drabužių, kurie pritraukia pirkėjus. Be to parduotuvė turėtų atsižvelgti, jog daugiausia apklaustųjų buvo jauni žmonės, todėl prekių asortimentas turėtų būti didindamas būtent jauniems žmonėms.

2.Bendrovė savo parduotuvėse „Eurokos“ turi įvesti nuolaidų sistemą, kuri nuolatiniams klientams būtų taikoma ne tam tikrą laiko tarpą kaip iki šiol, o visada. Parduotuvės kainos ir taikomos nuolaidos yra įvertinamos labai blogai, todėl šiai sričiai parduotuvė turėtų skirti didžiausią dėmesį. Taikoma geresnė nuolaidų sistema galėtų ne tik pakelti parduotuvės reputaciją, bet ir sumažinti parduodamų prekių kainas.

3.Vertinant parduotuvės trūkumus vartotojai minėjo parduotuvėje parduodamų prekių kokybę. Siūlyčiau bendrovei didinant parduotuvėse prekių asortimentą taip pat atsižvelgti į prekių kokybę. Prekių asortimentas turėtų būti formuojamas atsižvelgiant į prekių kokybę. Jeigu parduotuvėje, bus parduodamos kokybiškos prekes, tai klientai turės mažiau skundų dėl aukštesnių kainų.

4.Daug respondentų atsakė, kad yra blogas privažiavimas prie parduotuvių. Tokį nuomonių pasiskirstymą galėjo nulemti tai, jog kai kurios parduotuvės yra išdėstytos miesto pakraštyje. Siūlyčiau parduotuves įrenginėti tuose Vilniaus rajonuose, seniūnijose, kur gyvena daugiausia žmonių, tada jiems ne taip rūpės, koks yra privažiavimas, nes galima bus į parduotuvę ateiti pesčiomis.

5.Kai kurie respondentai pasisakė, jog parduotuvėje dirba nepaslaugus personalas. Tokią nuomonę lėmė tai, jog kai kuriuose parduotuvėse dirba mažai aptarnaujančio personalo. Siūlyčiau parduotuvėje įdarbinti daugiau žmonių, tada konsultantai turėtų daugiau laiko aptarnauti vieną pirkėją ir klientas liktų labiau patenkintas gauta išsamesne informacija.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 41 puslapis (9515 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 411 KB
  • Eurokos parduotuvės konkurencinio pranašumo didinimo galimybės
    10 - 1 balsai (-ų)
Eurokos parduotuvės konkurencinio pranašumo didinimo galimybės. (2012 m. Gegužės 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/eurokos-parduotuves-konkurencinio-pranasumo-didinimo-galimybes.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 03:57