Eurokos praktikos ataskaita


Vadybos praktikos ataskaita. Įvadas. Eurokos parduotuvės apibūdinimas. Eurokos“ vietos vertinimas. Personalo formavimo tvarka. Darbo vietos parengimas darbui. Įrengimų išdėstymas. Prekių pateikimas prekybos salėje. Pirkėjų paklausos tyrimas. Asortimento politika. Eurokos“ prekių kategorijos. Asortimento analizė. Asortimento gylis ir plotis. Paslaugų politika. Kainų politika. Rėmimo politika. Prekių tiekėjų vertinimas. Prekių pirkimo sutarčių sudarymas bei prekių užsakymas. Prekių priėmimas. Prekių laikymas. Prekių atrinkimas parduoti. Prekių atsargų dokumentavimas. Išvados. Literatūros šaltiniai. Summary. Priedai.


Darbo patirties reikalaujama beveik visose darbo pozicijose. Taigi profesinė praktika yra tam tikra garantija ne tik darbdaviui, bet ir pačiam žmogui, jog jis jau buvo susidūręs su panašiomis užduotimis, kurios jo laukia ir būsimame darbe. Tai lemia užtikrintumą, ir sėkmę vykdant pavestas užduotis.

Šios praktikos tikslas – įtvirtinti ir taikyti įgytas žinias ir įgūdžius praktikoje, gebėti dirbti savarankiškai.

Praktikos uždaviniai:

•Atlikti pirkėjų, tiekėjų ir konkurentų tyrimą, įvertinti pokyčius;

•Įvertinti prekybos įmonės vietą, asortimento, paslaugų, kainų, komunikacinę (rėmimo) politiką;

•Sudaryti prekių pirkimo sutartis ir rengti prekių užsakymus.

•Įvertinti kainų politiką ir nustatyti prekių kainas.

Eurokos praktikos ataskaita. (2014 m. Gruodžio 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/eurokos-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:39