Farmacijos kompanijos analizė


Farmacijos kompanijos darbas. Remimo veiksmai farmacijoje. Farmaciniu kompaniju marketingo ypatumai. Farmacines kompanijos kursinis. Farmacijos referatai. Farmacijos firmos. Didmenines farmacijos kompanijos analize.

Medicinos analizė. Teikiamos paslaugos analizė:. Dabartinė kompanijos situacijos analizė. Paskirstymo kanalai. Klientai. Firmos gamintojos (fg)-tiekėjai. Rinkos dydis. Rėmimo veiksmai. Marketingo aplinkos analizė. Mikro aplinkos analizė. Makro aplinkos analizė. Marketingo tikslų nustatyms. Tikslinių rinkos segmentų parinkimas ir jų aprėpimo strategijos. Marketingo komplekso apibūdinimas. Marketingo veiksmų planas (pusei metų). Išvados ir rekomendacijos. Literatūros sąrašas.


Didmeninė farmacijos kompanija ,,ottop,,buvo įkurta 1995 metais su tikslu tiekti medikamvaistus gaminančios kompanijos parduoda medikamentus bei sveikatos priežiūros priemones didmeninei farmacinei kompanijai ottop ,o ši parduoda vaistinėms bei sveikatos priežiūros įmonėms.

Firmos veikla orientuota į vietinę,tai yra Lietuvos respubendra situacijos analizė yra komplikuojama tuo, kad dalis duomenų nėra oficialūs. Turint omenyje farmacijos verslo specifiką, dauguma duomenų yra surenkama apknėra aiškiai suformuluoto vieningo vertinimo kriterijaus, bendro visiems skyriams. Skyriai turi skirtingus vertinimo kriterijus ir orientuoti į jų pasiekimą, kurie neretai tarpusadidžiausią grupę (apie 50 procentų) sudaro 55-65 metų amžiaus žmonės, buvę valstybinių vaistinių darbuotojai – vedėjai arba pavaduotojai. Ganėtinai konservatyvūs, mėgstantys išskirtinį dėmesį, dovanas, keliones.

Kitą grupę, sudarančią apie 20 procentų tikslinės grupės, sudaro 40-55 metų amžiaus žmonės. Tai labiau novatoriškai nusiteikę, priimantys naujoves verslininkai.

Apie 30 procentų grupę sudaro 35-45 metų verslininkai. Tai jauni žmonės, kuriuos domina naujovės ir pirmoje vietoje yra pelnas.

Pagal preliminarius duomenis paskutinė grupės kategorija turi tendenciją palaipsniui didėti. Tai leidžia daryti prielaidą, jog ateityje pagrindinė tikslinė grupė bus orientuota į paslaugų kokybę, kuri leistų sėkmingai plėtoti verslą.

Vaistinės – didžiausias, pelningiausias, mažai pavojingas rinkos segmentas. Vaistinių segmentas yraparenkant pardavimo skatinimo būdus, svarbu vaistinių priklausomybė. 45 % vaistinių - uždarosios ašios tikslinės grupės charakteristika reikalauja papildomų duomenų. Grupė svarbi tuo, kad daugiausia fg yra tarptautinės gerai žinomos kompanijos, formuojančios nuomonę apie prekybininkus. Tai viena iš pagrindinių tikslinių grupių, su kuria palaikomi nuolatiniai glaudūs ryšiai. Ši tikslinė grupė formuoja taip pat ir vaistinių darbuotojų nuomonę apie didmenininkus. Šios tikslinės grupės atstovai yra nuolat informuojami apie ottop pasiekimus ar pasikeitimus joje tiesiogiai. ,,artt’’ agentūros atliktos apklausos duomenimis gamintojams svarbu: didmenininko finansinė būklė, patikimumas, gera distribucija, bei kontaktai su vaistinėmis ir ligoninėmis, turima rinkos dalis, geros ataskaitos.

Ims health duomenimis 120 pavadinimų preparatai sudaro 52% Lietuvos farmacinės rinkos. Ligonių kasų duomenimis 200 pavadinimų preparatai sudaro 80% kompensuojamų preparatų Lietuvos rinkos.

  • Medicina Analizės
  • 2011 m.
  • 14 puslapių (3073 žodžiai)
  • Medicinos analizės
  • Microsoft Word 29 KB
  • Farmacijos kompanijos analizė
    8 - 2 balsai (-ų)
Farmacijos kompanijos analizė. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/farmacijos-kompanijos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:11