Fazer išorinės aplinkos analizė


Aplinkos analize kepykla. Gardesio duona isorines aplinkos apibudinimas. "fazer lietuva" analize. Kepyklos vidine ir isorine komunikacija. Isorine kepyklos analize.

Vadybos analizė. Įvadas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Tolimosios aplinkos įvertinimas. Vartotojų galios įvertinimas. Tiekėjų galios įvertinimas. Potencialių konkurentų įvertinimas. Tiesioginių konkurentų įvertinimas. Pakaitalų pasirodymas. Išvados. Naudota literatūra.


Darbo tikslas: išanalizuoti bei įvertinti įmonės išorinę aplinką ir apibūdinti, paaiškinti išorinės aplinkos įtaką įmonės veiklai.

Darbo uždaviniai:

1.Atlikti pasirinktos įmonės išorinės aplinkos strateginę analizę.

2.Trumpai apibūdinti įmonės veiklos pobūdį, jos dislokacijos vietą.

Analizė atliekama tokiu nuoseklumu:

1 žingsnis. Tolimosios aplinkos įvertinimas

2 žingsnis. Vartotojų galios įvertinimas

3 žingsnis. Tiekėjų galios įvertinimas

4 žingsnis. Potencialių konkurentų įvertinimas

5 žingsnis. Tiesioginių konkurentų įvertinimas

6 žingsnis. Pakaitalų pasirodymas

Bus atliekama UAB „Fazer“ kepyklos strateginė analizė. „Fazer“ yra pirmaujanti duonos kepykla ir saldumynų įmonė Suomijoje, turinti stiprias pozicijas Baltijos jūros regione. „Fazer Lietuva“ siūlo „Gardėsio“, „Karl Fazer“, „Dumble“, „Geisha“, „Liqueur Fills“ ir „Tutti Frutti“ produktus. „Gardėsis“ yra žinomas, kaip kokybiškų ir sveikų duonos gaminių ženklas. Aukštą saldumynų kokybę atspindintys „Karl Fazer“, „Dumble“, „Geisha“, „Liqueur Fills“ ir „Tutti Frutti“ gaminiai jau rado savo gerbėjus Lietuvoje ir nuolat užkariauja naujus.

  • Vadyba Analizės
  • 2013 m.
  • 6 puslapiai (1315 žodžių)
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 24 KB
  • Fazer išorinės aplinkos analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Fazer išorinės aplinkos analizė. (2013 m. Kovo 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/fazer-isorines-aplinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 13:58